"anaalidildo" seksissä (miehellä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko susta sit normaalimpaa että nainen saa dildoa samalla esim. klitoriksen hyväilyä? Mieskö ei saa haluta?

[QUOTE="vieras";28593918]munkin mies on tunnustanut tykkäävänsä siitä ja pari kertaa ollaan sinne dildo laitettu. mua se kyllä jollain lailla etoo, mutta mies tykkää.[/QUOTE]

Mies on joskus pyytänyt hyväilemään sormella siitä peppureiältä, voin kyllä tehdä sen toisen miellyttämisen vuoksi, se vielä menee. Mutta jos mieheni haluaisi yhtäkkiä dildon persuuksiin, niin olisin luultavasti aika järkyttynyt ja epäilisin hänen olevan homo.

Ja omaan perseeseeni en halua yhtään mitään laitettavan.

Mä tykkään itse ja mies tykkää myös sieltä hivelystä ja nuolemisesta. Sisään ei halua sormen päätä enempää. Ihan normaalia, samalla tavalla siitä mieskin nauttii kuin nainen. Erogeeninen alue ja miehen g-pistehän löytyy sitä kautta.

Monet miehet nauttii sormesta/dildosta tms. anaalissa siksi, että sitä kautta pääsee kosketuksiin eturauhaseen, miehen g-pisteeseen. Se tuntuu miehestä todella hyvältä, that's all. Jos anaalileikit vastustavat esim. "likaisuuden" takia, mies voi tehdä suolihuuhtelun ennen seksiä, ei ole sotkuista sitten.

Ja tosiaan miehen anatomia on sellainen, että sen peräreiän kautta pääsee käsiksi nautintoa tuottaviin pisteisiin. Siksi dildo anaalissa voi tuntua miehestä hyvältä eri tavoin, kuin naisesta. Se, että mies olisi muka automaattisesti homo sen takia, ei pidä paikkaansa.

[QUOTE="Vieras";28594072]Mies on joskus pyytänyt hyväilemään sormella siitä peppureiältä, voin kyllä tehdä sen toisen miellyttämisen vuoksi, se vielä menee. Mutta jos mieheni haluaisi yhtäkkiä dildon persuuksiin, niin olisin luultavasti aika järkyttynyt ja epäilisin hänen olevan homo.

Ja omaan perseeseeni en halua yhtään mitään laitettavan.[/QUOTE]

Miehes harrastaa seksiä sinun (naisen) kanssa ja epäilisit hänen olevan homo? Tulee mieleen The Crying Game.

Kyllä minäkin välillä suuseksin yhteydessä hivelen miehen hanuria ja joskus käytetään tappejakin jotka ollaan hänelle ostettu. Ei se minua haittaa että mieheni nauttii siitä, päinvastoin on ihana kuulla kun mies nauttii niin suuresti käsittelystäni ;) Ainoa miinuspuoli on se, että mieheni olisi myös kiinnostunut minun pepustani mikä on kylläkin melko lailla off limits. En pidä siitä että suuseksissä mies koskettelee vaikkei mitään sisään työnnäkään, itselleni se on vaan jotenkin epämiellyttävä ja luonnoton asia :/ Ja onneksi hän on tätä kunnioittanutkin. Joskus harvoin yllätän mieheni peppuseksillä josta toki itsekin nautin kun saan värisevällä dildolla hyväillä itseäni samalla :)

[QUOTE="jepa";28594180]Ei se minua haittaa että mieheni nauttii siitä, päinvastoin on ihana kuulla kun mies nauttii niin suuresti käsittelystäni ;) Ainoa miinuspuoli on se, että mieheni olisi myös kiinnostunut minun pepustani mikä on kylläkin melko lailla off limits. En pidä siitä että suuseksissä mies koskettelee vaikkei mitään sisään työnnäkään, itselleni se on vaan jotenkin epämiellyttävä ja luonnoton asia :/ Ja onneksi hän on tätä kunnioittanutkin.[/QUOTE]

Tismalleen sama täällä! :)
Ens alkuun oli minusta aika outoa ja ehkä jopa kuvottavaa. Mutta sit taas mietin että monille naisillekin pistetään joko aito tai muovinen uloke sinne kakkoseen, joka mielestäni on ihan yhtä epänormaalia toimintaa. Ja vissiin ihan niin että se nainen tykkääkin siitä :D

Itse en todellakaan tykkää anaaliseksistä (eikä mies mitään yritäkään kun olen asiasta sanonut), mutta annan sitä mielelläni miehelle kun hän nyt siitä niin kovasti tykkää :)

Yhteistyössä