V
viekku
Vieras
tietääkö kukaan, järjestetäänkö Lahdessa jotain tutustumistilaisuutta Amway-jutusta. Kuulin, että ois joku hyvä tuote, joka kiinnostais, mutta en löydä mistään mihin minun piti mennä ja milloin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)
Moikkelis! Tietäsitkö Sinä missä ja milloin LAHDESSA olis se tutustumisjutska, kun minä en löydä minne laitoin sen ylös.....
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja nähty on:Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)
Niin ja jäsennumerostakin pitää maksaa, eikös se niin ole? 125 egeä tai jotakin? Ja postimaksut tavaroista päälle.
ap, mieti vielä. Kyllä se painostus tulee kuitenkin kuvioihin, sanovat ilh:it mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Amwayn aivopesuläpysköitä löydät parilla eurolla huutiksesta!
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)
Moikkelis! Tietäsitkö Sinä missä ja milloin LAHDESSA olis se tutustumisjutska, kun minä en löydä minne laitoin sen ylös.....
enpä kyllä tiä..tuolta varmaan sais tietoa sun alueen ilh-myyjistä joilta saat tietoa =)
http://www.amway.fi/default.asp?zone=InformationCentre&lan=fi&num=1