Amway

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viekku

Vieras
tietääkö kukaan, järjestetäänkö Lahdessa jotain tutustumistilaisuutta Amway-jutusta. Kuulin, että ois joku hyvä tuote, joka kiinnostais, mutta en löydä mistään mihin minun piti mennä ja milloin...

Ei, ei, ei, ei, ei.....
Älä vaan mene sinne. Ne koittavat vaan aivopestä verkostoijaksi ja vaikka ne lupaa kuunkin taivaalta, niin valitettavasti se ei tiedä muuta kun rahan menoa... Kannattaa katsoa keskuteluja esim. suomi24:sen verkostomarkkinointi-palstalta... Ei kovin positiivista sanottavaa...

ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
ei muuten ole! kukaan ei pakota sua ostamaan yhtään mitään..saat ostella vaikka vaan jäsennumerolla,ei tarvi alkaa ilh:ksi!ja itse sä ostat mitä haluat. Ja mä ainakin tykkään niistä pesuaineista ja artistryn meikeistä =)

Moikkelis! Tietäsitkö Sinä missä ja milloin LAHDESSA olis se tutustumisjutska, kun minä en löydä minne laitoin sen ylös.....

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:

Moikkelis! Tietäsitkö Sinä missä ja milloin LAHDESSA olis se tutustumisjutska, kun minä en löydä minne laitoin sen ylös.....

enpä kyllä tiä..tuolta varmaan sais tietoa sun alueen ilh-myyjistä joilta saat tietoa =)

http://www.amway.fi/default.asp?zone=InformationCentre&lan=fi&num=1

Niin ja jäsennumerostakin pitää maksaa, eikös se niin ole? 125 egeä tai jotakin? Ja postimaksut tavaroista päälle.

ap, mieti vielä. Kyllä se painostus tulee kuitenkin kuvioihin, sanovat ilh:it mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja nähty on:

Niin ja jäsennumerostakin pitää maksaa, eikös se niin ole? 125 egeä tai jotakin? Ja postimaksut tavaroista päälle.

ap, mieti vielä. Kyllä se painostus tulee kuitenkin kuvioihin, sanovat ilh:it mitä tahansa.

Jäsennumero maksaa 10e ja saa tilata tukkuhintaan nettikaupasta,ei vaan voi jälleenmyydä/saada bonuksia. Se ilh alotuspaketti maksaa 122e ja sillon saa myydä ja kerätä bonuksia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Amwayn aivopesuläpysköitä löydät parilla eurolla huutiksesta!

Minua on hiukkasen hankala aivopestä, mutta, kun haluaisin tietää ONKO joku toinen menossa Lahdessa olevaan infoon tai mikä se nyt sitte onkaan, kun olen unohtanut MISSÄ ja MILLOIN se oikein on

Amway on jostain tosi syvältä. Meillä kävi esittelijä pari vuotta sitte pitämässä esittelyn ja kiinnostuttiin. Sitte alettiin tutkimaan asiaa tarkemmin ja ilmoitettiin et juu ei me sittenkään lähdetä mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:

enpä kyllä tiä..tuolta varmaan sais tietoa sun alueen ilh-myyjistä joilta saat tietoa =)

http://www.amway.fi/default.asp?zone=InformationCentre&lan=fi&num=1

Kiitos ni-na, olet ainoa joka tajusi minun kysymyksen ja kiitos linkistä, valitettavasti en löytänyt sieltä ko tietoa... Tämä nyt meni sitte tässä, en kehtaa lukea kun en saa vastausta kysymykseen ... KIITOS kuitenkin

No niin, paljon on ollut kielteistä kommenttia Amwaysta. Pesuaineet ym ovat tosi hyviä, mutta ovat vaan niin turhan kalliita. Itse olin 2 vuotta Amwayn jälleenmyyjänä mutta lopetan tähän vuoteen siksi että täällä ei ole tarpeeksi asiakkaita niille tuotteille, pitäisi olla auto yms että se kannattaisi jatkaa. Ei Amway mun mielestä humpuukia ole mutta ei vaan sopinut mulle, en jaksanut kiinnostua tarpeeksi hommaamaan täältä asiakkaita.

Yhteistyössä