AMWAY

  • Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä olette
  • Ensimmäinen viesti
paras bisnes jossa olen ollut mukana kohta 4w. älä jätä tilaisuutta jos joku sinulle sitä tarjoaa! vanha ja vakaa firma ja laadukkaat tuotteet ja hyvä mahdollisuus elättää jopa perheensä tällä. riippuu paljonko tekee työtä sen eteen.
 
Viime kesästä olen käyttänyt tuotteita ja nyt rupesin tilaamaan itse. Ihan hyvä homma, positiivisiä ihmisiä (=yhteinen juttu), hyviä tuotteita, ei tarvitsee pääomaa, voi tienata vähän tai paljon riippuu omasta aktiivisuudesta. jne. Itse ajattelin lähteä mukaan pienin tavoittein. Sain juuri ekan oman paketin eilen ja yksi ystäväni osti tuotteita kokeillakseen.
 
Säästä ystäväsi siltä pakkotuputukselta! mikään ei ole inhottavampaa kuin tuttava, joka tyrkyttää tuotteita joita en halua (ja Amwayn löyhkääviä tuotteita en todellakaan tarvitse), ja joka loukkaantuu kun et osta tai ryhdy peräti itsekin jälleenmyyjäksi. Eräältä tutulta sain Amwayn esittelykansion kun yritti pakkokäännyttää minua myyjäksi, ja nauroin räkäisesti kuinka joku voi uskoa moiseen touhuun.
 
vieras myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 07:45 vieras kirjoitti:
Joo, mulle kävi samoin ja täytyy sanoa, että aikamoista touhua. Aivan tuntui siltä, että niinku kysymyksessä olis jokin uskonlahko.
Joo,ihan sama tunne tuli minullekin, että uskonlahkosta vois melkein olla kyse! Eihän se nyt tietenkään ole, mutta niin fanaattisia ovat nämä ihmiset, joita olen Amwayn merkeissä tavannut, että se säikäytti minut :/ En kyllä tule siihen hommaan koskaan ryhtymään!
 
Jos jaksa tehdä työtä sen eteen niin toimii, mut tosi kova työtä ainakin 2 ensimmäistä vuotta, ja aika paljon riippuu mun mielestä kans onnesta, elikä tunnetko ihmisiä jotka ovat kiinostuneita ja jaksavat tehdä työtä... Itse en jaksanu... Olen kyl viel mukana ihan tuotteiden takia, myyn pikkasen vähän välillä suvuille ja ystäville.
 
EI KANNATA!!!
Minä lähin mukaan, kaduin ja olen irtisanoutunut...
Hommassa rupeaa tulemaan ihan yllättäviä laskuja! Ylälinjasta soitteleevat, että sinun kannattaa nyt tilata koulutusta (cd:n muodossa)itsellesi joka kuukausi ja maksaa siitä n. 20e se joka kuukausi, ja joku taas ilmottelee ylälinjasta kanssa, että nyt maksa ensimmäinen, toinen, kolmas jne... erä yhteisestä e-spring (vedenpuhdistusjärjestelmä) tilauksesta. Tilauksesta, mitä en minä ole ollut hommaamassa ollenkaan, enkä tiiä kenellä koko systeemi edes on ja pitäs maksaa siitä jonkun tilille. Sitten kuka tahansa ylälinjasta voi soittaa sinulle, vaikka ulkomailta... (ei niin kivaa...) että tulethan sinne ja sinne koulutukseen, seminaariin ym... vaikka lentokoneella. Hullua. EN kyllä uhraa elämääni tälle, enkä kehota muitakaan! Tosiaan tulee mieleen joku lahko, "ostetaan tuotteet vain amwaylta ja käännytetään muutkin ostamaan" ... ei ne edes niin hyviä ole. Shampoot on hirveen hajusia! YÖK! liian saippuanhajusia ja voimakkaita, ei kiitos... saatikka että meikeillä tärvelisin naamaani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 07:50 heleemi81 kirjoitti:
EI KANNATA!!!
Minä lähin mukaan, kaduin ja olen irtisanoutunut...
Hommassa rupeaa tulemaan ihan yllättäviä laskuja! Ylälinjasta soitteleevat, että sinun kannattaa nyt tilata koulutusta (cd:n muodossa)itsellesi joka kuukausi ja maksaa siitä n. 20e se joka kuukausi, ja joku taas ilmottelee ylälinjasta kanssa, että nyt maksa ensimmäinen, toinen, kolmas jne... erä yhteisestä e-spring (vedenpuhdistusjärjestelmä) tilauksesta. Tilauksesta, mitä en minä ole ollut hommaamassa ollenkaan, enkä tiiä kenellä koko systeemi edes on ja pitäs maksaa siitä jonkun tilille. Sitten kuka tahansa ylälinjasta voi soittaa sinulle, vaikka ulkomailta... (ei niin kivaa...) että tulethan sinne ja sinne koulutukseen, seminaariin ym... vaikka lentokoneella. Hullua. EN kyllä uhraa elämääni tälle, enkä kehota muitakaan! Tosiaan tulee mieleen joku lahko, "ostetaan tuotteet vain amwaylta ja käännytetään muutkin ostamaan" ... ei ne edes niin hyviä ole. Shampoot on hirveen hajusia! YÖK! liian saippuanhajusia ja voimakkaita, ei kiitos... saatikka että meikeillä tärvelisin naamaani.
PEESI
 

Yhteistyössä