Amway, onko kenellekään tuttu?

unohda kokonaan
Pöh!!! Joudut kuule myymään ja paljon! Minullekkin on tarjottu ja kuulosti samalta provikka pelleilyltä kuin lehtien myynti puhelimitse ja toiseksi ne tuotteet on HINTAVIA
 
nooo
En tiedä tuosta myyjän roolista kuin vain sen että tuotteita on vaikea saada kaupaksi niiden kovan hinnan takia. Itse ostajana sanon vain että laatu ja hinta on kyllä väärässä suhteessa amwayn tuotteissa. Höpö hommaa
 
"vieras"
Tälläkin palstalla monta kertaa puitu asia, eli laita hakusanaksi "amway" niin löydät karua kertomaa... Ja suomi24:n verkostomarkkinointipalstalla on lisää...

Mutta tiivistettynä: "Pyramidipeli", suuri aloitusmaksu, myynnillä et tienaa, vaan värväämällä uusia ja joudut ostamaan itselle tosi paljon turhaan kallista roskaa pysyäksesi mukana... Jotkut menestyy, mutta TODELLA harva. Älä siis missään nimessä liity!
 
Liiankin tuttua, serkku höyrähtäny ja on koko ajan siihen käännyttämässä. Hirveetä paskaa puhuvat siitä miten sillä rikastuu ja ihan täyttä aivopesua ainakin serkun kohalla. Mieleltään heikot siihen taitaa hurahtaa ihan niinkuin muihinkin helppo raha pyramidi huijauksiin
 
A
Minä menin liittymään tähän höpötykseen, ostin alotuspaketin. Sen jälkeen en oo hiiskahtanukkaa siihen suuntaan, SURKEAA sanon minä. Koko ajan hätistellään ja painostetaan tekemään sitä mitä ei halua. Mulle tulee nk. ylälinjalta viestiä jatkuvasti, en vastaa mihinkään enkä lähde mihinkään mukaan. Ei ole siis minun juttu. Ja tuotteista en tykkää, paitsi näistä Artistryn kasvoihoitotuotteista.
 

Yhteistyössä