Ampuko venäjä matkustajakoneen alas?

"123"
Tämä saattaa kärjistää tilannetta aika kovasti. Ennen tää on vain ollut jotain nahistelua Venäjän ja venäjänkaltaisen maan välillä, mutta nyt aletaan ampumaan ales länkkärituristeja?!? Mielenkiintoisia aikoja tulossa.
 
"Jepsis"
[QUOTE="123";30100772]http://www.flightradar24.com/48.78,32.43/4

Ukraina on kuitenkin aika iso maa. Kai sitä on pidetty aika turhana asiana kiertää, kun ei kai kukaan osannut arvata että jooku hullu lähtis matkustajakoneita ampumaan?[/QUOTE]

Juu, Ukraina on iso maa, mutta ei tuo sota-alue niin suuri ole. Ei vastuunsa kantava lentoyhtiö sota-alueiden yllä lennä. Siellähän räiskii molemmat osapuolet kaikkea liikkuvaa.

Mutta suomalaiset nyt on niin pässejä, etteivät edes tiedä mitä siellä Ukrainassa tapahtuu, kaikki palstamammatkin täällä vaan kiihottuneina pillut märkänä huutaa Putinia.

Koittakaa nyt ymmärtää, että siellä Ukrainassa taistelee ukrainalaiset vastaan sellaiset ukrainalaiset, jotka puhuvat venäjää äidinkielenänsä TAI haluavat, että sitä puhuvillakin pitää olla ihmisoikeudet.
 
Höpsisstä
[QUOTE="ööööö";30100795]ÖÖÖ Venäläiset tekemässä invaasiota itsenäiseen naapurimaahan. Mistä lähtien sitä on sisällissodaksi kutsuttu?[/QUOTE]

Kyllä sä nyt olet pahemman kerran erehtynyt. Venäjä ei ole vienyt joukkojansa Ukrainaan, vaan Itä-Ukrainassa asuvat ukrainalaiset päättivät ryhtyä kapinaan äärioikeistolaista hallitusta vastaan. Mutta suomalaisistahan äärioikeisto on ihan OK, olimmehan me natsi-Saksan liittolaisia, ja sehän on ihan cool.
 
"hohhoijaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Höpsisstä;30100821:
Kyllä sä nyt olet pahemman kerran erehtynyt. Venäjä ei ole vienyt joukkojansa Ukrainaan, vaan Itä-Ukrainassa asuvat ukrainalaiset päättivät ryhtyä kapinaan äärioikeistolaista hallitusta vastaan. Mutta suomalaisistahan äärioikeisto on ihan OK, olimmehan me natsi-Saksan liittolaisia, ja sehän on ihan cool.
Ota nyt ne punalasit silmiltä, Venäjä miehitti Krimin niemimaan, Itä-Ukrainan venäläismielisten kapinallisten joukossa taistelee venäläisiä ja sun mielestä Venäjällä ei mitään osuutta Ukrainan kriisiin? Venäjä ei halua Ukrainan lähentyvän EU:ta, koska se haluaa pitää Itä-Euroopan puskurivaltioina NATOA vastaan. Plus että Putin haluaa olla suuri sotajohtaja.
 
niiin
Tuskin. Venäjä vain opetti terroristeille miten kone ammutaan ilmatorjuntaohjuksella.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Nelj%C3%A4+seikkaa+jotka+todistavat+separatistien+pudottaneen+malesialaiskoneen/a1305850137025
 
Rainer
Kyllä tässä pitäisi ottaa kaikki tekijät huomioon ja nyt olisi oikea aika yk:n toimesta järjestää ruumiit kotimaahan sekä pois susien ruokapöydästä... toimet käyntiin ennen kuin ruumiit on häpäisty, piilotettu tai eläinten ruokana.

Tämä on myös mahdollista venäjän toteuttaa, ehkä jopa helpommin kuin länsimaiden, pääasia kuitenkin olisi että tehdään. Uskoisin jopa Putinin olevan valmis viemään joukkoja pelastustehtäviin ellei muuta paprika kello kerro unikko kakku taivaalla.
 
ukrainalainen ampui
mä en usko että random terroristista saa ammattitaitoisen ilmatorjuntamiehen muutamassa päivässä

uskoisin että koneen pudotti venäläinen ammattisotilas joka on itäukrainassa vapaaehtoisena
Buk on varastettu Ukrainan armeijalta ja osa Ukrainan armeijasta taistelee separatistien joukoissa, eli todnäk koneen ampui Ukrainan armeijassa palvellut ukrainalainen Ukrainan armeijan Bukilla.
 
fppp
Mua ihmetyttää Venäjän kansalaiset. Kauanko ne on niin tyhmiä, että antavat maansa olla johdettavan kahden minimittaisen pölkkypään?
Ihan turha ihmetellä miksi heitä kansana kiusataan, kun itse kerjätään koko ajan verta nenästä.

Milloin ne tajuaa kupletin juonen? Onhan niillä internet, ne näkee saman kuin me? Miten ne ei näe? Oikeasti, en ymmärrä?

Se karvainen suomalaisnäyttelijä voisi vaikka hiukan avata tuota venäläisten ajatusvirtaa tällä hetkellä tapahtuneesta, koska mä en todellakaan tajua sitä?
Eikä venäjänkielentaito kyllä riitä lukemaan mitään venäläisiä keskustelupalstojakaan.
 
vieras-
Mua ihmetyttää Venäjän kansalaiset. Kauanko ne on niin tyhmiä, että antavat maansa olla johdettavan kahden minimittaisen pölkkypään?
Ihan turha ihmetellä miksi heitä kansana kiusataan, kun itse kerjätään koko ajan verta nenästä.

Milloin ne tajuaa kupletin juonen? Onhan niillä internet, ne näkee saman kuin me? Miten ne ei näe? Oikeasti, en ymmärrä?

Se karvainen suomalaisnäyttelijä voisi vaikka hiukan avata tuota venäläisten ajatusvirtaa tällä hetkellä tapahtuneesta, koska mä en todellakaan tajua sitä?
Eikä venäjänkielentaito kyllä riitä lukemaan mitään venäläisiä keskustelupalstojakaan.
Venäjä on taitava propagansyöttäjä ja kun media on kokonaan Kremlin hallussa ja ohjailtavissa, niin ei se nyt niin vaikeaa ole. Ja kun niskuroijat osataan.. hoitaa, niin tulos on tässä.
 

Yhteistyössä