Amorion antibiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
No ei kai tuo haittaa jos välillä on syömättä? ;) Miulla meni maha ihan täysin sekasin tuolla lääkkeellä. Hirvee mömmö.

no ei ole kiva olla syömättä ja sen takia huonokuntoinen. Ei jaksais noita lapsia hoitaa päivät kun mies on töissä. Ja tää kaikki "vain" poskiontelontulehduksen takia. Olen kuvitellut sen vain "pieneksi" sairaudeksi. Toivottavasti ei uusiudu ja jos uusiutuu, pyydän toista antibioottia!

Kiitoksia vastauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
No ei kai tuo haittaa jos välillä on syömättä? ;) Miulla meni maha ihan täysin sekasin tuolla lääkkeellä. Hirvee mömmö.

no ei ole kiva olla syömättä ja sen takia huonokuntoinen. Ei jaksais noita lapsia hoitaa päivät kun mies on töissä. Ja tää kaikki "vain" poskiontelontulehduksen takia. Olen kuvitellut sen vain "pieneksi" sairaudeksi. Toivottavasti ei uusiudu ja jos uusiutuu, pyydän toista antibioottia!

Kiitoksia vastauksista!
voi sen kuurin varmasti jo vaihtaa ennen toista tulehdusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.

no nuohan on samat oireet kuin minulla. Onneksi mulla on "vain" 7 päivää

Montako kertaa päivässä? mulla 3 kertaa.

2 kertaa.

Sullon sitten vähän lievempi kuuri. :)

onko amorion penisiliini pohjanen? tää ku ei muista... mutta kuitenkin söin ite kuurin penisiliinipohjasta antibioottia ja kuurin jälkeen vasta iski kamala ihottuma: nokkosihottuma. eli enpä ikuna enää penisiliiniä napsi!!

esikolla on mennyt amorionista maha aivan sekaisin. Oli kipeä pikku ukko kyllä

Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.

2 kertaa.

jep. Jos noita napsisi kolme kertaa päivässä oisin varmaan jo vuoteessa puolikuolleena.

2 kertaa.

jep. Jos noita napsisi kolme kertaa päivässä oisin varmaan jo vuoteessa puolikuolleena.

Mä oon puolikuollut. Siis oikeesti kamala olo koko ajan, mutta kyl tää tästä... :) Puolet kuuria vielä jäljellä.

Itse sain tästä lääkkeestä kauhean nokkosihottuman. :( Itselläni ei ole todettu ikinä minkänlaisia allergioita, paitsi nyt. Ilmeisesti tässä on jokin ainesosa joka allergisoi ja kunnulla (minua). Onnekseni en kuitenkaan saanut hengenahdistusta tms. Oireet alkoivat heti seuraavana päivänä kuin 10pvä amorion kuuri loppui.

Yksi allergisoivimpia lääkkeitä, tuttujen ja näköjään tuntemattomienkin juttujen perusteella haitat on melkein suuremmat kuin hyödyt. Meilläkin reagoitu voimakkaasti, siihen lääkkeeseen ei kosketa ikinä koskaan enää.

Vauvalla 5kk oli viimeviikon Amorion kuuri, maha hänellä oli ihan sekaisin ja kakka vesiripulia.
Ja nyt ku luen teidän kirjoituksia niin voi olla et tuo pojan ihottumaki paheni kuurin aikana.

meillä pojalla erittäin voimakas koko vartalon peittävä punainen ihottuma pari päivää amorion -kuurin jälkeen. Tosin kuureja on takana tosi monta korvatulehdus-"kierteen" vuoksi. Tosin lääkärin arvio oli että ihottumareaktio voi olla yhteydessä tiettyyn virukseen ja tiettyyn antibioottiin, varmuutta sen aiheuttajasta ei siis voida saada. Ei kai amorionissa mitään vikaa ole, mutta kaikki lääkkeet kaiketi voivat aiheuttaa yliherkkyysreaktioita. HUonoa tuuria.

Meillä lapsi sai sen tuon lääkekuurin possutaudin jälkeiseen keuhkoputkentulehdukseen eikä tullut mitään sivuvaikuituksia, ei ihottumia ei ripulia tai muutakaan.

Eikä mulla ollut mitään tietoa mahdollisista lääkereaktioista, koska tämä oli eka antibioottikuuri hälle.

Yhteistyössä