No ei kai tuo haittaa jos välillä on syömättä?
Miulla meni maha ihan täysin sekasin tuolla lääkkeellä. Hirvee mömmö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:No ei kai tuo haittaa jos välillä on syömättä?Miulla meni maha ihan täysin sekasin tuolla lääkkeellä. Hirvee mömmö.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.
no nuohan on samat oireet kuin minulla. Onneksi mulla on "vain" 7 päivää
voi sen kuurin varmasti jo vaihtaa ennen toista tulehdusta.Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:No ei kai tuo haittaa jos välillä on syömättä?Miulla meni maha ihan täysin sekasin tuolla lääkkeellä. Hirvee mömmö.
no ei ole kiva olla syömättä ja sen takia huonokuntoinen. Ei jaksais noita lapsia hoitaa päivät kun mies on töissä. Ja tää kaikki "vain" poskiontelontulehduksen takia. Olen kuvitellut sen vain "pieneksi" sairaudeksi. Toivottavasti ei uusiudu ja jos uusiutuu, pyydän toista antibioottia!
Kiitoksia vastauksista!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.
Montako kertaa päivässä? mulla 3 kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.
2 kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.
2 kertaa.
Sullon sitten vähän lievempi kuuri.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille tuli kuurin loputtua todella vahva allerginen reaktio. Ihottuma ja hengenahdistus. Lujaa mentin päivystykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla menossa 10 päivän kuuri. Ruoka ei meinaa maistua, jatkuva pahoinvointi, väsyttää jne.
2 kertaa.
Sullon sitten vähän lievempi kuuri.![]()
jep. Jos noita napsisi kolme kertaa päivässä oisin varmaan jo vuoteessa puolikuolleena.
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille tuli kuurin loputtua todella vahva allerginen reaktio. Ihottuma ja hengenahdistus. Lujaa mentin päivystykseen.
Mua alkoi jo pelottamaan....