Amorion antibiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleeping

Vieras
Onko kukaan käyttänyt ja onko tullut jotain sivuoireita? Mä sain viikon kuurin postiontelontulehdukseen ja ruokahalu on mennyt melkein kokonaan. Mä en ole ikinä ennen menettänyt ruokahaluani lääkkeistä. (tosin on ollut tarvettakin todella harvoin) Vatsassakin tuntuu jotenkin oudolle. Entä saako tuon kanssa ottaa esim panadolia, kun päätäkin välillä särkee (johtunee syömättömyydestä). En tajunut kysyä sitä apteekissa eikä tuoteselosteessa lukenut.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Saa ottaa panadolia.

En osaa sanoa, että voiko liittyä ruokahaluttomuus suoranaisesti tuohon antibioottiin. Mahaoireitahan siitä voi kyllä syntyä.

Hyvä että voin ottaa panadolia. Mä en saanut lainkaan tuoteselostetta mukaan tuon antibiootin kanssa, mutta kävin lukemassa sen netissä. Muistaakseni siinä lukee, että voi tulla jotain vatsaoireita, mutta kun ei yleensä tule, niin siksi ihmettelen tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Meillä tyttö sai siitä ihan kauhean ihottuman. Seuraavaks rupes sit turpoomaan naama,sormet ja kurkku :/

kuulostaa pahalle. Ehkä tuo ei ole sitten ihan niin hepponen lääke, kuin kuvittelin... no onneksi tuota ihottumaa minulle ei ole ikinä tullut mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Meillä tyttö sai siitä ihan kauhean ihottuman. Seuraavaks rupes sit turpoomaan naama,sormet ja kurkku :/

kuulostaa pahalle. Ehkä tuo ei ole sitten ihan niin hepponen lääke, kuin kuvittelin... no onneksi tuota ihottumaa minulle ei ole ikinä tullut mistään.

Se oli kauheeta :( hirveellä vauhdilla vaan terveyskeskukseen,kun rupes turpoomaan. Tyttökin oli syöny kuurin melkein loppuun ennen,kun oireet alkoi.

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:

Se oli kauheeta :( hirveellä vauhdilla vaan terveyskeskukseen,kun rupes turpoomaan. Tyttökin oli syöny kuurin melkein loppuun ennen,kun oireet alkoi.

Voi ei, mä olen vasta puolessa välissä kuuria. Voisi siis teoriassa mullekin tulla jotain ihottumaan niin kuin monelle muullekin. Toivottavasti jää tähän ruokahaluttomuuteen. Näköjään on mulla vatsakin turvonnut, huomasin äskön...

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Lapset on syöny monesti ja me aikusetkin muutaman kerran. Vaiva on parantunut eikä sivuvaikutuksia ole tullut =)

Kokeile ottaa tabletit vaikka gefilus jugurtin kanssa, jos se auttas mahaoireisiin.

joo, voisi kokeilla. Ostin perjantaina maitohappobakteereita apteekista, mutta niitäkin apteekkari kehotti ottamaan eri aikaan antibiootin kanssa koska muuten ne maitohappobakteerit kuolee. mutta voisin kyllä gefilustuotteitakin kokeilla.

Yhteistyössä