Ammattisi ja tämänhetkinen työpaikkasi?

Mitä te muut olette ammatiltanne ja työskentelettekö alan tehtävissä? Minkälaista duunia, tykkäättekö?

Minä loppusilausta valmis merkonomi, en vaan tiedä, tulenko niitä töitä tekemään. Pankkiin tai vakuutusyhtiöön voisin mennä töihin, se kiinnostaisi. :)
 
En tahdo kertoa ammattiani, mutta työni on ns. paperinpyöritystä. En ole omalla alallani, vaan työ on opettanut. Opiskelen lähihoitajaksi, toivottavasti joskus työskentelen siis sairaanhoidossa lähihoitajana :)
 
minä täällä hei
Alkuperäinen kirjoittaja minä täällä hei:
Luokanopettaja. Työskentelen peruskoulussa ja opetan kuudetta luokkaa.
Olinpa hätäinen, en ehtinyt vastata loppuun. Tykkään siis työstäni todella paljon! Toisinaan lähinnä vanhemmat aiheuttaa harmaita hiuksia. Muutaman vuoden olen ehtinyt opettajana työskennellä. Työajat ok, palkka huono, mutta mukava, vaikkakin rankka työ.
 
Tarjoilija ja matkailualan restonomi. Tällä hetkellä kotiäitinä eikä työtä odottamassa. Todennäköisesti haen esimieshommia, jos tuolle alalle aion. Työajat ja palkkaus kumminkin vähän mietityttää ja toisaalta tunteenpalo ois vielä raksapuolta kohtaan. Mutta tykkään kyllä aspahommista todella paljon.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Sairaanhoitaja sairaalassa. Tykkään, mutta hirveä kiire ja menee lähes päivittäin ylitöiksi.
Mut sehän on vaan hyvä jos on niinpaljon töitä et menee yt ja vielä tykkää siitä sehän tietää vaan ???
 
Paitsi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Sairaanhoitaja sairaalassa. Tykkään, mutta hirveä kiire ja menee lähes päivittäin ylitöiksi.
Mut sehän on vaan hyvä jos on niinpaljon töitä et menee yt ja vielä tykkää siitä sehän tietää vaan ???
Olis varmaan kiva nähdä lapsiakin joskus?! Ja vieläpä niin, ettei ole väsynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Puutarhuri ja pukuompelija.

Myyjänä käsityötarvikkeiden erikoisliikkeessä.
Mäkin haluun myyjäksi käsityöliikkeeseen, miten semmoseen pääsee?
Olin ensin työkkärin kautta harjoittelussa ja kun tein työni hyvin ja heillä oli tarvetta niin pääsin osa-aaiksena sinne töihin. Tykkään kovasti työstä :heart: Mutta näitä liikkeitä tahtoo olla vähän harvassa.
 

Yhteistyössä