ammattisi ja palkka?

  • Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
n.3800?/kk sairaanhoitaja yksityisvastiksella.
Tuo pitää sisällään lisät jotka koostuu kahdesta yöstä kuussa ja yhdestä illasta per viikko.
Aika hyvin... olen ymmärtänyt, että yksityisellä olisi huonommat liksat kuin kunnallisella, mutte siis näköjään pidäkään paikkansa. Aika kova palkka, ei varmaan kovin yleinen palkkataso yksityispuolenkaan sairaanhoitajilla...
 
klö
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
n.3800?/kk sairaanhoitaja yksityisvastiksella.
Tuo pitää sisällään lisät jotka koostuu kahdesta yöstä kuussa ja yhdestä illasta per viikko.
hui hitsi, että sulla on hyvä palkka. Noista voi kunnallisella puolella vaan haaveilla.
 
klö
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja klö :
noin 31 000 vuodessa, kätilö
ihanaa kätilö!!
sanos nyt mulle millä mie saan tän synnytyksen käyntiin. laskettu oli ja meni 9päivää sitten eikä mitään merkkiä mistään... epätoivo.
Voi, kun ei siihen aina oikein sitä konstia ole. Vanha konsti taitaa olla se siivous, sauna ja seksi, mutta ei se kyllä silläkään lähde jos ei ole lähteäkseen. Pitkää pinnaa vaan , ei joka tapauksessa enää monta päivää:)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
n.3800?/kk sairaanhoitaja yksityisvastiksella.
Tuo pitää sisällään lisät jotka koostuu kahdesta yöstä kuussa ja yhdestä illasta per viikko.
Aika hyvin... olen ymmärtänyt, että yksityisellä olisi huonommat liksat kuin kunnallisella, mutte siis näköjään pidäkään paikkansa. Aika kova palkka, ei varmaan kovin yleinen palkkataso yksityispuolenkaan sairaanhoitajilla...
Kyllä stadissa saa suht helposti tuon. Ihan reppufirmatkin maksavat sellaista tuntipalkkaa että ainakin tuon saa jos tekee täyttä viikkoa.

Ja sehän riippuu ihan siitä palkkaako sinut lääkäri joka itse voi määritellä palkkasi vai firma joka noudattaa jotain tiettyä palkkamallia.
Minä olen suoraan kahden lekurin ja kirurgin kanssa neuvotellut liksan ja kokevat ilmeisesti että heidän tienatessa kymppitonneja kuuluu meidän muidenkin saada edes keskitasoa parempi palkka.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja klö:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja klö :
noin 31 000 vuodessa, kätilö
ihanaa kätilö!!
sanos nyt mulle millä mie saan tän synnytyksen käyntiin. laskettu oli ja meni 9päivää sitten eikä mitään merkkiä mistään... epätoivo.
Voi, kun ei siihen aina oikein sitä konstia ole. Vanha konsti taitaa olla se siivous, sauna ja seksi, mutta ei se kyllä silläkään lähde jos ei ole lähteäkseen. Pitkää pinnaa vaan , ei joka tapauksessa enää monta päivää:)
Sanoisin, että juoksulenkki!!!, kuuma kylpy ja pikkulasi punaviiniä. Tehoaa paremmin kuin edellä ehdotettu. Ja ravintolapäällikkö n.36500 vuosi
 

Yhteistyössä