ammattisukeltaja ja rakennusrestauroija.. jos täällä joku tuttu on niin tästä kyllä jo tunnistaa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:sammakko-hitsari ja talojen halaaja
ammattisukeltaja ja rakennusrestauroija.. jos täällä joku tuttu on niin tästä kyllä jo tunnistaa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:sammakko-hitsari ja talojen halaaja
Alkuperäinen kirjoittaja uskoakseni :FM voisi olla filosofian maisteri. ihmiset vaan haluaa brassailla. voi tietysti olla vaikka fucking mutant...
oisko sukeltamalla työskentelevä hitsariAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:sammakko-hitsari ja talojen halaaja
WAU!!!! Ootko sä suunnitellu paljon huonekaluja....kuvia kehiin kiitosAlkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:AD sekä kalustemuotoilun artenomi itse, mies ad-assari sekä kohta AV-meedio
Heh en oo kun jotain kotiin.. Opiskelin tuohon ammattiin mut olin jo niin kypsä alaan valmistuessani että menin töihin mainostoimistoon ja jämähdin tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:WAU!!!! Ootko sä suunnitellu paljon huonekaluja....kuvia kehiin kiitosAlkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:AD sekä kalustemuotoilun artenomi itse, mies ad-assari sekä kohta AV-meedio
toi o varmaan kiva ammatti...mulla on autiotalokompleksiAlkuperäinen kirjoittaja viima80:ammattisukeltaja ja rakennusrestauroija.. jos täällä joku tuttu on niin tästä kyllä jo tunnistaa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja viima80:sammakko-hitsari ja talojen halaaja
ai mä luulin et sää ott bonusten räknääjä ja paskakauppojen vihaaja....Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mies on tradenomi, IT-tukihenkilön hommia tekee, mä olen tarjoilija/osastonsihteeri/yrittäjä ja toimin myyjänä ja pyöritän omaa yritystä.
ei nää ole mitään ammatteja vaan koulutuksia/oppiarvoja....Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:tradenomi olen minä ja mies on FM
Mutta se on paljon hienompaa käyttää tuollaisia titteleitä, kuin kertoa olevansa vaikka työtön tai myyjä, tai että mies on työtön tai opeAlkuperäinen kirjoittaja lopo:ei nää ole mitään ammatteja vaan koulutuksia/oppiarvoja....Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:tradenomi olen minä ja mies on FM
WWAAUU.....Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Minä kuvataiteilija, nyt teen/pitäisi tehdä lastennäytelmän kässäriä ja kotona, mies on muusikko.
kuka mitään mollannuAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pahansisuista porukkaa täällä. Mitä paremmin menestynyt, sen enemmän mollataan. Mistäköhän tämä johtuu?
Eihän täällä ketään mollattu, naurettiin vaan sitä että ihmiset ei ymmärrä koulutuksen ja ammatin eroa, vaikka koulutusta on paljon...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pahansisuista porukkaa täällä. Mitä paremmin menestynyt, sen enemmän mollataan. Mistäköhän tämä johtuu?
Luulen tunnistaneeniAluepäällikkö ja rakennuskonservaattori-omaishoitaja.