Ammattikoulusta/lähihoitajaksi/tms. valmistuneet? Pidättekö vappuna "amislakkia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26179330]Saako amiksesta nykyään jotain valmistujais lakkeja? en oo kuullutkaan.[/QUOTE]

ei sa automaatisesti, mutt nitä voi tilata halutessaan. me ainakin miehen kanssa on tilattu salon lakkitehtaalta.
kysyttiin vaoin tutkinto ja suorittamisvuosi, tietinkin henkilötiedot piti antaa, sen jälkeen tuli oikeanlainen lakki postissa.
HE tarkistavat sieltä kautta onko sinulla kyseistä tutkintoa koska esim puusepämestareita ei valmistu kuin 4-5 vuodessa vain mestareilla on oikeus käytää mestaein lakkia, ei muilla.

[QUOTE="siis";26179940]amislakki?????[/QUOTE]
kirjoita googleen salon lakkitehdas, nin näet mitä ne ovat. samanlisia kuin yliopilaslakit mutta nauhat jotka kiertävät lakkia ovat erivärisiä, myös merkonomeilla on valkoinen lakki jossa on esim tupsu.

ei sa automaatisesti, mutt nitä voi tilata halutessaan. me ainakin miehen kanssa on tilattu salon lakkitehtaalta.
kysyttiin vaoin tutkinto ja suorittamisvuosi, tietinkin henkilötiedot piti antaa, sen jälkeen tuli oikeanlainen lakki postissa.
HE tarkistavat sieltä kautta onko sinulla kyseistä tutkintoa koska esim puusepämestareita ei valmistu kuin 4-5 vuodessa vain mestareilla on oikeus käytää mestaein lakkia, ei muilla.

Mutta oletko varma että sinä edes valmistut merkonomiksi?

:laugh:
Hassua, koska kyllähän yo- lakinkin saa ostaa kuka vaan ja laittaa päähänsä.

[QUOTE="vieras";26179967]Mutta oletko varma että sinä edes valmistut merkonomiksi?[/QUOTE]

tottaki valmistun. ei merkonomin työ mitään saltiedettä ole. puusepänkin työ paljon vaikeampaa mulle =), sitäkin oon kokeillut =)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26180066:
Hehe, sanoo ihminen joka ei ole koskaan opiskellut korkeakoulussa :D

mä ooon opiskellut ammattikorkeassa ja osa porukasta tilas haalarit, mutta ei ne oo mu juttu. olin paljo vanhempi heitä, joten minusta oli vaan noloa laitta haalarit päälle, jotenkin lapsellista, aikuien ihminen haalareissa.