V
vieraananyt
Vieras
Onko se siis niin, että ammatti on se, jossa on töissä. Eli jos on työtön, ei ole ammattia, vaikka on koulutus. Onko työttömyys sitten ammatti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:52 Soluttautuja kirjoitti:Näinhän se menee. Mulla on koulutus merkonomi ja ammatti toimistosihteeri, mutta jos työsopimus ei syksyllä jatku, niin sitten mulla ei ole ammattia van olen työtön.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:53 vieras kirjoitti:Ei vaan ammatti on se mihin olet opiskellut. Työtön on työtön jolla on jokin ammatti (jos on ammattiin valmistunut). Ja jos olet jossain töissä niin sitten olet esim. lastenhoitaja, poliisi, siivooja tai mitä työtä nyt ikinä teetkään.
Välttämättähän ei tee sitä työtä mihin ammattiin on opiskellut. Jos multa kysytään ammattia niin vastaan sairaanhoitaja vaikka tällä hetkellä teenkin lastenhoitajan hommia.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:54 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:52 Soluttautuja kirjoitti:Näinhän se menee. Mulla on koulutus merkonomi ja ammatti toimistosihteeri, mutta jos työsopimus ei syksyllä jatku, niin sitten mulla ei ole ammattia van olen työtön.
Kyllähän sulla herranen aika ammatti on! Jos olet työtön niin sulla ei sillon ole työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:55 äijä-69 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:53 vieras kirjoitti:Ei vaan ammatti on se mihin olet opiskellut. Työtön on työtön jolla on jokin ammatti (jos on ammattiin valmistunut). Ja jos olet jossain töissä niin sitten olet esim. lastenhoitaja, poliisi, siivooja tai mitä työtä nyt ikinä teetkään.
Välttämättähän ei tee sitä työtä mihin ammattiin on opiskellut. Jos multa kysytään ammattia niin vastaan sairaanhoitaja vaikka tällä hetkellä teenkin lastenhoitajan hommia.
Mikäs tällainen peruskoulun nippa nappa läpäissyt on???![]()
Luuseri???
Yrittäjänä kuitenkin toimin ja ammatin kohdalle olen tuon yleensä tällännyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:54 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:52 Soluttautuja kirjoitti:Näinhän se menee. Mulla on koulutus merkonomi ja ammatti toimistosihteeri, mutta jos työsopimus ei syksyllä jatku, niin sitten mulla ei ole ammattia van olen työtön.
Kyllähän sulla herranen aika ammatti on! Jos olet työtön niin sulla ei sillon ole työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:50 vieraananyt kirjoitti:Onko se siis niin, että ammatti on se, jossa on töissä. Eli jos on työtön, ei ole ammattia, vaikka on koulutus. Onko työttömyys sitten ammatti?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:02 varmasti vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:50 vieraananyt kirjoitti:Onko se siis niin, että ammatti on se, jossa on töissä. Eli jos on työtön, ei ole ammattia, vaikka on koulutus. Onko työttömyys sitten ammatti?
:headwall:
![]()
Siis onks tää palsta täynnä jotain i.diootteja vai??