R
Rutu
Vieras
Noh, jos olet hyvä puhumaan, niin myyntitykkinä (siis esim. lehtien myyntineuvottelijana) voit oikeasti tienata aika hyvin. Siis pelkästään puhumalla. Ei paha juttu olleskaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Mies on ahtaaja ja palkka 3500-4500 e/kk. Joskus täytyy ihmetellä, että mistähän hyvästä. Helppona päivänä ajelee vain uusia autoja pois laivasta.
Hyvät neuvottelijat, samoin kuin paperialalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:Enpä lukenutkaan otsikkoa.
DI:n keskialkupalkka on tosiaan 3260 tms., varmaan kyllä alkupalkka tuppaa olemaan reilusti matalampi. Kokeiluajan jälkeen sitten nähdään oliko kaveri hyvä vai ei. Opiskelukavereiden selitysten mukaan alkupalkka 2300-4000. Tutkimushommissa 2100 +apurahat (tuurin,taidon ja projektin mukaan).
.
Alkuperäinen kirjoittaja lattia-asentaja:Mä teen töitä raksalla, asennan pelkästään parkettia ja laminaattia. Mun palkka on keskimäärin 4200?/kk, mut vaihtelee 3400-5100?/kk välillä. miks olla tyhmä ja lukee monta vuotta ja tienata VAAN noin 3600?/kk insinöörinä ku vois tehä jotain oikeeta työtä ja tienata niinkuin me, jotka rakennetaan teille talot jossa voitte asua.
Alkuperäinen kirjoittaja ismo:Vaimoni on ahtaaja,saa palkaksi ismon kikkeliä
Alkuperäinen kirjoittaja jumppis:ja mä saan miljoonan päivässä jos jaksan istuu koneella...
Työton OSAAVA raksamies on harvinaisuus...Alkuperäinen kirjoittaja ööm:Alkuperäinen kirjoittaja lattia-asentaja:Mä teen töitä raksalla, asennan pelkästään parkettia ja laminaattia. Mun palkka on keskimäärin 4200?/kk, mut vaihtelee 3400-5100?/kk välillä. miks olla tyhmä ja lukee monta vuotta ja tienata VAAN noin 3600?/kk insinöörinä ku vois tehä jotain oikeeta työtä ja tienata niinkuin me, jotka rakennetaan teille talot jossa voitte asua.
Ja olla sitten aina välillä työttömänä.
Monet ihmiset ei jaksa olla suorittavassa työssä vaan haluvat enemmän haastettaMulle tuollainen työ olis kammotus. Mutta kiva, että toiset tykkää.
Palkkani on kyllä korkeampi kuin sulla, mutta olen opiskellutkin monta vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Työton OSAAVA raksamies on harvinaisuus...Alkuperäinen kirjoittaja ööm:Alkuperäinen kirjoittaja lattia-asentaja:Mä teen töitä raksalla, asennan pelkästään parkettia ja laminaattia. Mun palkka on keskimäärin 4200?/kk, mut vaihtelee 3400-5100?/kk välillä. miks olla tyhmä ja lukee monta vuotta ja tienata VAAN noin 3600?/kk insinöörinä ku vois tehä jotain oikeeta työtä ja tienata niinkuin me, jotka rakennetaan teille talot jossa voitte asua.
Ja olla sitten aina välillä työttömänä.
Monet ihmiset ei jaksa olla suorittavassa työssä vaan haluvat enemmän haastettaMulle tuollainen työ olis kammotus. Mutta kiva, että toiset tykkää.
Palkkani on kyllä korkeampi kuin sulla, mutta olen opiskellutkin monta vuotta.