AMK tulokset tulivat

Alkuperäinen kirjoittaja helado la rosa:
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:
niitä ei ulkopuolinen näe?
Näkee, sen koulun sivuilta minne on hakenut. Minulle se on Savonia:
http://portal.savonia.fi/amk/ajankohtaista/hyvaksytyt/Savonia-ammattikorkeakouluun_hyvaksytyt_2008.pdf
savoniaan tuttavakin haki....pitääpäs vielä käydä katsomassa pääsikö opiskelukamuni sisään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:
Hei tiettekö mistä näkis ketkä on päässeet oikeustieteeliseen?
Sen koulun sivuilt minne olet hakenut pitäisi olla lista mutta jos ei ole niin voithan soittaa sinne kysyä että pääsitkö. Voi vain olla aika lailla ruuhkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helado la rosa:
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:
Hei tiettekö mistä näkis ketkä on päässeet oikeustieteeliseen?
Sen koulun sivuilt minne olet hakenut pitäisi olla lista mutta jos ei ole niin voithan soittaa sinne kysyä että pääsitkö. Voi vain olla aika lailla ruuhkaa.

Ehei minulla ei ois mitään mahkuja sinne, mutta siskoni on hakenut ja niin toivon että pääsis sinne :heart: Sitä tässä jännään ja odotan...

 
Minä sain vuosi sitten tiedon, että pääsin opiskelemaan :) Niin se aika menee.. Ja muistakaa, että varasijoilta voi myös päästä.. ystäväni pääsi fysioterapeutiksi 9:ltä varasijalta.. Hänkin tässä vaiheessa pettyi, mutta minä jotenkin aavistin että pääsee lopulta :)
 
- -
Alkuperäinen kirjoittaja n:
turun amk näyttää taas osaamisensa. tai sitten minä. en ainakaan löydä sieltä mistään sisään päässeitä..
No sitähän minäkin, ei vaan löydy mistään.

Pääsykokeissakin sanottiin että tulokset tulevat 8. - 18.7 eikä puhelimitse kuulemma saa tiedustella asiaa.

 

Yhteistyössä