AMK:n pääsykokeet, joko kutsut tulleet?

  • Viestiketjun aloittaja Pääsykoe 9.6.
  • Ensimmäinen viesti
Pääsykoe 9.6.
Joko muille on tullut pääsykoekutsuja?

Hain sairaanhoitajaksi Kuopioon, jossa pääsykoe 9.6., eikä posti ainakaan tänään ollut vielä tuonut kutsua. Mites muilla?
 
hakenut
Mulle tuli tänään sosionomi pääsykokeeseen kutsu, miehelle tuli tekniikkaan tänään, ja eilen jonkun muun linjan kutsu. Pääsykokeet on 4.6, kuulemma n.viikkoo ennen ne tulee.
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja hakenut:
Mulle tuli tänään sosionomi pääsykokeeseen kutsu, miehelle tuli tekniikkaan tänään, ja eilen jonkun muun linjan kutsu. Pääsykokeet on 4.6, kuulemma n.viikkoo ennen ne tulee.
No, ehkäpä tuo kutsu voi vielä sitten tullakin. Loogisesti ajateltuna AMK varmaan postittaa kutsut siinä järjestyksessä, missä valintakokeetkin on. Huokaisen hetkeksi :)
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tänään tuli Kuopioon 8.6. oleviin pääsykokeisiin kutsu. Kätilöksi opiskelemaan haen.
No höh! Luulisi, että nuo kutsut tulisivat Kuopiossa samaan aikaan. Saattaa siis olla, että kutsua ei tulekaan... :( Vai onko jollekin tullut juuri hoitotyön koulutusohjelmaan?

 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sosionomi-pääsykoekutsu tulla tupsahti. En tosin ole aikeissa sinne mennä.
Milloin tuo pääsykoe sinulla? Missäpäin Suomea? Voi kun löytyisi joku jolle juuri Kuopioon hoitotyön pääsykoekutsu tullut...
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Hoitotyön koulutusohjelmaan tuo kätilötyön suuntautumisvaihtoehto kuuluukin, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)
Kiitos kannustuksesta! Mutta luulisi kuitenkin, että samaan aikaan tulevat... Mutta huomenna odotetaan postia kovasti! :)
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Piramk hoitotyö tuli eilen
Koska on pääsykokeet?Ja millä kirjaimella alkaa sukunimesi?Vai lähettääkö ne niitä edes aakkosjärjestyksessä tms..
Sukunimi alkaa S-kirjaimella ja 10.6 pääsykoe.
Hmm..Mulla alkaa K:lla, eli ois sit varmaan pitänyt tulla jos :( Noh, josko syksyllä sit pääsis..
 
Sippe
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Piramk hoitotyö tuli eilen
Koska on pääsykokeet?Ja millä kirjaimella alkaa sukunimesi?Vai lähettääkö ne niitä edes aakkosjärjestyksessä tms..
Sukunimi alkaa S-kirjaimella ja 10.6 pääsykoe.
Hmm..Mulla alkaa K:lla, eli ois sit varmaan pitänyt tulla jos :( Noh, josko syksyllä sit pääsis..
Älä nyt vielä stressaa. :) Odottele rauhassa alkuviikkoon ja soita sitten sinne hakutoimistoon ja kysy, mikä oli tilanne jos kirjettä ei kuulu.
 

Yhteistyössä