V
"vieras"
Vieras
Tilanne se että aloitan tammikuussa lähihoitajan opinnot. Tein alan vaihdoksen. Opiskelin ensin talouspalvelua, melkein valmis mutta silti käänsin kelkkani.
Opinto-ohjaaja ehdotti että kävisin ennen tammikuuta amk:n kursseja koska intoa niin paljon. Kertokaas mulle kokemuksianne. Suositteletteko?
Nehän sitten hyväksi luetaan lähihoitaja opinnoissa ja lisäksi tehbyt vuoden hoitoalan töitä. Ammatti pätevyys puuttuu.
Opinto-ohjaaja ehdotti että kävisin ennen tammikuuta amk:n kursseja koska intoa niin paljon. Kertokaas mulle kokemuksianne. Suositteletteko?
Nehän sitten hyväksi luetaan lähihoitaja opinnoissa ja lisäksi tehbyt vuoden hoitoalan töitä. Ammatti pätevyys puuttuu.