Mä opiskelen samassa AMK:ssa nyt toista kertaa, tosi eri linjalla kuin 3 vuotta sitten, entiset opinnot vaan hyväksluettiin mun nykyiseen tutkintoon. Todennäköisesti ja toivottavasti nää opinnot keskeytyy vielä uudelleen, tälläkertaa äitiysloman takia. Jos se 2 vuotta ei riitä, niin sitten oon läsnäolevana osan äippälomaa ja vedän jatkoajalla tai sitten haen kouluun kolmannen kerran sisään (jos ottavat) että saan tutkinnon vihdoin valmiksi. Lapsi saa tulla kun on tullakseen, minun ja isäkokelaan puolesta nyt on erinomaisen hyvä aika. Olen nyt 27 ja se tuntuu hyvältä iältä saada ensimmäinen.
Ja koskaan ei ole aivan täydellinen hetki lapsen "hankkimiselle", jos liikaa alkaa miettiä. Opiskeluaikana -ei, sen jälkeen on työnhaku -ei, työttömyys -ei, vasta vähän aikaa töissä -ei, pätkätyö -ei, ei tarpeeksi omaisuutta -ei, liian vanha -ei... Mun ideologia tähän on, että jos kerran hyvältä tuntuu, niin miksi ei & tulee jos on tullakseen. Kaikki asiat on järjestettävissä kuitenkin. Positiivisella asenteella; läheisyys, rakkaus ja huolenpito ne lapselle on tärkeimpiä eikä se, mikä vanhempien status (työ-)elämässä on.
Ja koskaan ei ole aivan täydellinen hetki lapsen "hankkimiselle", jos liikaa alkaa miettiä. Opiskeluaikana -ei, sen jälkeen on työnhaku -ei, työttömyys -ei, vasta vähän aikaa töissä -ei, pätkätyö -ei, ei tarpeeksi omaisuutta -ei, liian vanha -ei... Mun ideologia tähän on, että jos kerran hyvältä tuntuu, niin miksi ei & tulee jos on tullakseen. Kaikki asiat on järjestettävissä kuitenkin. Positiivisella asenteella; läheisyys, rakkaus ja huolenpito ne lapselle on tärkeimpiä eikä se, mikä vanhempien status (työ-)elämässä on.