Amerikkalainen kirkko kehottaa kristittyjä polttamaan Koraaneja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Amerikkalainen+kirkko+kehottaa+kristittyj%C3%A4+polttamaan+Koraaneja/1135259549139?ref=rss
Amerikkalainen kirkko kehottaa kristittyjä polttamaan muslimien pyhän kirjan Koraanin. Floridassa toimiva kristillinen seurakunta aikoo järjestää "Kansainvälisen polta Koraani" -päivän syyskuun 11. terrori-iskujen muistopäivänä.

Kirkko mainostaa tapahtumaa internetissä ja Facebook-sivullaan. Verkossa kehotetaan kristittyjä saapumaan kirkolle polttamaan Koraanin syyskuun 11. päivänä kello 18-21.

Dove World Outreach Center -kirkko kertoo järjestävänsä tapahtuman muistaakseen iskun uhreja ja vastustaakseen islaminuskoa.

"Uskomme että islam on saatanasta ja että se aiheuttaa miljardien ihmisten joutumisen helvettiin, se on petollinen uskonto, se on väkivaltainen uskonto, ja se on todistettu monia, monia kertoja", pastori Terry Jones kertoi yhdysvaltalaiselle televisiokanava CNN:lle...

Eiköhän joku keksi vastavedoksi "polta raamattu" -päivän. Itse polttaisin saman tien, jos kotoa enää löytyisi. Nuoruudessa tuli nimitäin poltettua raamatut ja virsikirjat sätkäpaperina :)

1135259550106.jpeg

Ihan skitson näköinen pappi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän joku keksi vastavedoksi "polta raamattu" -päivän. Itse polttaisin saman tien, jos kotoa enää löytyisi. Nuoruudessa tuli nimitäin poltettua raamatut ja virsikirjat sätkäpaperina :)

Tekstiä sisältäneet sivut antoivat varmasti mukavaa lisäväriä makuun?

Kaikenlaista p*skaa sitä ihmiset kuvittelee voivansa tehdä ja sanoa uskonnon nimissä. Idiootteja löytyy joka lähtöön. Sehän on toki ollut koko islamilainen maailma joka tuplatorneihin koneet lennätti :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Kaikenlaista p*skaa sitä ihmiset kuvittelee voivansa tehdä ja sanoa uskonnon nimissä. Idiootteja löytyy joka lähtöön. Sehän on toki ollut koko islamilainen maailma joka tuplatorneihin koneet lennätti :headwall:

Nehän oli ählämeitä jotka sen teki

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Nehän oli ählämeitä jotka sen teki

Niin? Lues ajatuksella uudestaan: Sehän on toki ollut koko islamilainen maailma joka tuplatorneihin koneet lennätti.
Väännän rautalangasta: Lause on sarkasmia. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa? Onko sen oikeutetumpaa muutaman ihmisen kaapata kone ja tappaa ihmisiä kuin muutaman ihmisen hyökätä takaisin ja tappaa ihan hitosti viattomia kostoksi? Tai alkaa polttaa koraaneja kun halutaan vihata koko uskontoa vaikka marginaalinen joukko (ainakin silloin aiemmin) kristittyjä mitenkään erityisesti vihasi.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Osallistuisin tapahtumaan jos oisin paikkakunnalla.

Oikein vanhatestamentillista meininkiähän tuollaiset.

Mulle tuli ekana mieleen sana "teinimeininkiä" mutta totta, kyllä tuo on myös oikein vanhatestamentillistä koston meininkiä.

Juuh.
Lisäksi se lienee täysin hyödytöntä. Kuvitteleeko joku hihhulipappi tosiaan, että islam katoaa kun polttaa Koraaneja? :D Ehei. Sellainen vaan lisää maltillisemmankin muslimiväestön vastustusta...

Koraanissa ei kyllä lue että "ota lentokone ja aja se päin jotakin korkeaa rakennusta"
Mut joo, tässä on taas hyvä esimerkki siitä miten sotketaan terrorismi ja uskonto toisiinsa.
Ja sitten nää jenkkipapit luulee olevansa jotenki fiksumpia...

No, polttivatpa vaikka miten monta koraania niin ei ne siitä hurskaammiksi tule. Raamatussa kun ei kesketä polttamaan Jumalan sanaa missään muodossa. Mut kait se pappi tuntee olevansa enemmän Jumalan suosiossa kun alkaa lietsomaan lisää uskontojen välille eripuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Osallistuisin tapahtumaan jos oisin paikkakunnalla.

Oikein vanhatestamentillista meininkiähän tuollaiset.

Mulle tuli ekana mieleen sana "teinimeininkiä" mutta totta, kyllä tuo on myös oikein vanhatestamentillistä koston meininkiä.

Juuh.
Lisäksi se lienee täysin hyödytöntä. Kuvitteleeko joku hihhulipappi tosiaan, että islam katoaa kun polttaa Koraaneja? :D Ehei. Sellainen vaan lisää maltillisemmankin muslimiväestön vastustusta...

Aivan. Kaikki nämä typerät tempaukset mitä tehdään uskonnon nimissä tai uskontoja tms. vastaan, tiedetään ettei ne mitään hyödytä, halutaan vain ärsyttää. Miksi? Tuleeko siitä sitten hyvä olo?!

Yhteistyössä