Amerikan yhdysvalloissa on eniten rikollisuutta demokraattien hallitsemilla alueilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Trumpin vainotouhut ovat dementian yksi ilmenemiskirjosta.
Termiä käytetään avoimesti Ylen Kovan viikon ilta-Trump-vitseissä.
Biden on ollut eturauhassyöpäleikkauksessa. Joe on fyysisesti sairas, mutta älyltään kirkas.

Se luetunymmärtäminen...
Totta.
Kävelin eilen syksyn viimassa, ja ihailin tielle puista tippuvia lehtiä. Tuuli juoksutti puiden lehtiä kieputtaen. Radio soittaa elokuvasäveliä Muistojen bulevardilla.
Syksyn värikkäät lehdet olivat kuin viestejä tällä palstalla. Värejä joka lähtöön suloisessa sekamelskassa.
Olen aina tykännyt kirjoittaa ja laulaa.
Ehkä joskus huonot harrastukseni vaihtuvat järkevämpiin,
Äsken jäin miettimään miksi Vesku lauloi sähkölaitoksella töissä olevan tätinsä lähettämästä kirjeestä. Oliko kirje sähkölasku vai pieni rahallinen avustus.
Ehkä joku joskus kertoo jossain viestissään miten asia oli.

Totta.
Kävelin eilen syksyn viimassa, ja ihailin tielle puista tippuvia lehtiä. Tuuli juoksutti puiden lehtiä kieputtaen. Radio soittaa elokuvasäveliä Muistojen bulevardilla.
Syksyn värikkäät lehdet olivat kuin viestejä tällä palstalla. Värejä joka lähtöön suloisessa sekamelskassa.
Olen aina tykännyt kirjoittaa ja laulaa.
Ehkä joskus huonot harrastukseni vaihtuvat järkevämpiin.
Äsken jäin miettimään miksi Vesku lauloi sähkölaitoksella töissä olevan tätinsä lähettämästä kirjeestä. Oliko kirje sähkölasku vai pieni rahallinen avustus.
Ehkä joku joskus kertoo jossain viestissään miten asia oli.
Vaihdoin yhden pilkun pisteeseen.
Somekirjoittelu ei ole palkitsevaa.
Viisainta olisi kirjoittaa nimellään sanomalehteen tai osallistua mielenilmauksiin.
Minusta oli mukava katsella aamulla Ylen jutun kuvia, joissa yleisö osoittaa mieltään Senaatintorilla 1990-luvun alkuvuosina. Silloin ei vielä ollut somea, ja ihmiset olivat vielä ns. normaaleja.
Nykyään normaaliutta kokee vain pistäytymällä Normal-kaupoissa.
Mt-ongelmat ovat räjähtäneet Suomessa käsiin, ja sen lieveilmiöt näkyvät tälläkin palstalla.
Yksi viestieni seuraaja vääristelee kirjoituksiani. En tietenkään huomaa kuin osan hänen tihutöistä.
Viisas jokainen, joka pysyy erossa näistä keskustelupalstoista.
Ehkä minäkin kohta jään tällä palstalla unholaan kuin tämän syksyn puiden lehdet. Kävelen kotikatuni muistojen bulevardilla kuin Aki Kaurismäen Kuolleet lehdet-elokuvassa.
Seuraavaksi suljen netin, ja alan lukea englanninkielistä kirjaa. Kirjan aiheena perhesuhteet ja erilaiset psykoterapiamuodot terapeuttien yhteisellä klinikalla. Bestseller kuten yleensä kirjavalintani ovat. Minulle kelpaa vain laatuproosa.

Se on aloittajalle toden totta usein hyvin hyvin haastavaa.
Niin on eikä tilanne muuksi muutu.
Katsoin Yle aamun erikoispitkän lähetyksen, joka loppui Trumpin vastaanottoon Israelin lentokentällä. Väitöskirjatutkija Bruno Jäntin puheet ovat lohdullisia.
USA ja Istael ovat hyvin lämpimissä suhteissa, ja EU peesaa heidän pyrkimyksiä pelon takia. Trumpin kauden jälkeen tilanne paranee.
Selasin tällä palstalla vuoden takaisia ketjuja. Yksi niistä on Echon minulle aloittama herjaketju.
Minulla ei riitä intoa aloittaa yhdenkään kirjoittajan viesteistä lyttäysketjua.
Harmaat kirjoittajat ovat minulle samanarvoisia. Kuka tahansa voi jäljitellä toisten tekstejä Ja muokata niitä miten tahtoo.
Uusi viikko ja uudet kujeet. Radion aamuhartaudessa puhutaan elämästä ja kuolemasta. Ne ovat kolikon molemmat puolet. Jokainen päivä on kallisarvoinen helmi. Käytän usein kaulakorua, jossa on vain yksi pieni helmi.
Aloittakaa tai olkaa aloittamatta minulle vaikka miljoona solvausketjua.
En ilmianna niitä valvojalle enkä kommentoi niihin.
Luin jutun Helsingin uusista raitiovaunuista tämän palstan toisen ketjun innostamana. Kotikaupunkini voi hyvin. Eletään tätä päivää ja viihdytään itse kukin kotikorttelissamme. Rohjetaan kertoa hieman arjestamme ilman pelkoa
niskaan huohottajista ja päällesylkijöistä.
Suljen netin, ja jatkan kirjan lukemista. En enää seuraa MTV:n Kauniita ja rohkeita.
Vauva av:lla on aiheesta Kaunarit-ketju. Mukavaa ja asiallista keskustelua.
En kirjoita ketjussa, ettei ole vaaraa, että spoilaan blogista katsomani uudet jaksot.
Geenitekniikka kehittyy. Liekö totta sarjan episodi, että nykyään tulevan vauvan isän henkilöllisyys voidaan saada selville laboratoriotestillä heti alkuraskauden aikana. Palstan persuille asia lienee epärelevantti ongelma. Hehän keskittyvät vain Suomen Uutisten rajaamiin asioihin.

Niin on eikä tilanne muuksi muutu.
Katsoin Yle aamun erikoispitkän lähetyksen, joka loppui Trumpin vastaanottoon Israelin lentokentällä. Väitöskirjatutkija Bruno Jäntin puheet ovat lohdullisia.
USA ja Istael ovat hyvin lämpimissä suhteissa, ja EU peesaa heidän pyrkimyksiä pelon takia. Trumpin kauden jälkeen tilanne paranee.
Selasin tällä palstalla vuoden takaisia ketjuja. Yksi niistä on Echon minulle aloittama herjaketju.
Minulla ei riitä intoa aloittaa yhdenkään kirjoittajan viesteistä lyttäysketjua.
Harmaat kirjoittajat ovat minulle samanarvoisia. Kuka tahansa voi jäljitellä toisten tekstejä Ja muokata niitä miten tahtoo.
Uusi viikko ja uudet kujeet. Radion aamuhartaudessa puhutaan elämästä ja kuolemasta. Ne ovat kolikon molemmat puolet. Jokainen päivä on kallisarvoinen helmi. Käytän usein kaulakorua, jossa on vain yksi pieni helmi.
Aloittakaa tai olkaa aloittamatta minulle vaikka miljoona solvausketjua.
En ilmianna niitä valvojalle enkä kommentoi niihin.
Luin jutun Helsingin uusista raitiovaunuista tämän palstan toisen ketjun innostamana. Kotikaupunkini voi hyvin. Eletään tätä päivää ja viihdytään itse kukin kotikorttelissamme. Rohjetaan kertoa hieman arjestamme ilman pelkoa
niskaan huohottajista ja päällesylkijöistä.
Suljen netin, ja jatkan kirjan lukemista. En enää seuraa MTV:n Kauniita ja rohkeita.
Vauva av:lla on aiheesta Kaunarit-ketju. Mukavaa ja asiallista keskustelua.
En kirjoita ketjussa, ettei ole vaaraa, että spoilaan blogista katsomani uudet jaksot.
Geenitekniikka kehittyy. Liekö totta sarjan episodi, että nykyään tulevan vauvan isän henkilöllisyys voidaan saada selville laboratoriotestillä heti alkuraskauden aikana. Palstan persuille asia lienee epärelevantti ongelma. Hehän keskittyvät vain Suomen Uutisten rajaamiin asioihin.
Trump tuo rauhan palestiinalaisille.

Trump tuo rauhan palestiinalaisille.
Sinun käsityskyky riittää vain yksinkertaisille ihmisille tarkoitettuun propagandaan. Tavallaan olisi ihana olla kaltaisesi hyväuskoinen hölmö.
Minulla on ikävä tapa ottaa asioista perusteellisesti selvää ja olla viileä realisti.
Luotan vain puolueettomien tutkijoiden ja asiantuntijoiden tietoihin.
Tuskin sinulla on kovin laaja fanijoukko tällä palstalla. Ehkä olen ainut lujkijasi, joka vaivautuu kommentoimaan myötähäpeää aiheuttaviin ulostuloihisi.

Yhteistyössä