Amerikan hirviövanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä en kiellä etteikö rikollisuutta ole pyritty peittelemään katolaisten ja lestojen piireissä.

Mutta jos olisivat tehneet Raamatun ohjeiden mukaan, niin kengän kuva takamukseen eli erottaminen seurakunnasta.

Insesti on tiukasti kielletty Raamatussa, ja naimisiinmeno on taas sallittua. Katolisten suosikkiapostoli Pietari oli naimisissa.

Katolisuus on kristinuskon syöpä. Olen miljoonasta muustakin sen harhaoppisuudesta kirjoittanut. Kristinusko, klassisessa muodossaan ei tarvitse katolisuutta mihinkään, ei koskaan, koska se tuo elävään uskoon vaan turhia ja vaarallisia oppeja ja tulkintoja.
https://www.leirille.fi/kurssi/reisjarvi/

Pitäisikö sun mennä saarnaamaan sinne Amerikkaan? Kenelle nuo kurssit oikeen ovat?

Sitä en kiellä etteikö rikollisuutta ole pyritty peittelemään katolaisten ja lestojen piireissä.

Mutta jos olisivat tehneet Raamatun ohjeiden mukaan, niin kengän kuva takamukseen eli erottaminen seurakunnasta.

Insesti on tiukasti kielletty Raamatussa, ja naimisiinmeno on taas sallittua. Katolisten suosikkiapostoli Pietari oli naimisissa.

Katolisuus on kristinuskon syöpä. Olen miljoonasta muustakin sen harhaoppisuudesta kirjoittanut. Kristinusko, klassisessa muodossaan ei tarvitse katolisuutta mihinkään, ei koskaan, koska se tuo elävään uskoon vaan turhia ja vaarallisia oppeja ja tulkintoja.

Jokaikinen uskonto edustaa harhaoppia. Et ole yhtään muita parempi, tai edustamasi suuntakaan, uskontojen huvittavassa ja säälittävässä sekametelisopassa

Ne lapset sai käydä vain kaksi kertaa vuodessa suihkussa. Vessassa ei kai saanut käydä kun huone oli täynnä ulosteita?
Ruokaa saivat vain kerran päivässä.

Mä olen niin onnellinen, että se yksi tyttö uskalsi karata ja soittaa poliisille! Lapsiparat.

Missähän muualla maailmassa on tuollainen tilanne päällä :(

Mitenhän nämä hirviövanhemmat, seuraavatkohan uutisia. Mitähän he ajattelevat kun uutisissa kerrotaan muualla löydetyistä hirviövanhemmista, miten lapset löydettiin ja vapautettiin. Ajatteleekohan ne että kauheaa! Vai että "toivottavasti meidän lapsia ei löydetä."

• Tykkää
Reactions: Echo
Jokaikinen uskonto edustaa harhaoppia. Et ole yhtään muita parempi, tai edustamasi suuntakaan, uskontojen huvittavassa ja säälittävässä sekametelisopassa
Ei tuossa Amerikan tapauksessa ole uskonnolla mitään osaa ja arpaa, ja sanoisin saman vaikka vahemmat ois ollu esim. buddhalaisia.

Mielenvikaisia nuo vanhemmat on....huhheijjaa, meinaa sisuskalut kääntyä ympäri kun ajattelenkin noiden lasten vuosikymmenien piinaa. :cry::cry::cry:
Pitää rukoilla että jotenkin kokisivat turvaa&rakkautta nyt ja pysyisivät kasassa.

Sanon nyt rankasti, mut jos noille vanhemmille ei koskaan mikään järjen/parannuksen valo enää syty päähän, niin helvettiin joutuvat, vaikka kuinka luulevat tehneensä oikein ja kristillisesti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä