American Idols viimevuodelta: Elliot Yamin

Jos nyt oikein muistan niin tämä kaveri on puolikuuro, mutta silti on aivan loistava musiikin tekijä/laulaja. Näin tuomarit kertoivat silloin kisojen aikaan...mutta siis korjatkaa jos olen nyt väärässä kaverissa??? Ulkonäkö on kyllä muuttunut huisisti, nyt näyttää paremmalta, aivan eri näköinen kuin kisoissa, joissa hän ei ollut minusta mikään komistus ollenkaan, nyt ihan ok. Laulu kyllä osui minuun sydämeeni ja kisoissakin tykkäsin hänen erilaisesta ja käheähköstä äänestään. Mutta siis näin ajattelen VAIN jos tämä on se kaveri joksi minä hänet luulen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:52 Meduusa kirjoitti:
Jos nyt oikein muistan niin tämä kaveri on puolikuuro, mutta silti on aivan loistava musiikin tekijä/laulaja. Näin tuomarit kertoivat silloin kisojen aikaan...mutta siis korjatkaa jos olen nyt väärässä kaverissa??? Ulkonäkö on kyllä muuttunut huisisti, nyt näyttää paremmalta, aivan eri näköinen kuin kisoissa, joissa hän ei ollut minusta mikään komistus ollenkaan, nyt ihan ok. Laulu kyllä osui minuun sydämeeni ja kisoissakin tykkäsin hänen erilaisesta ja käheähköstä äänestään. Mutta siis näin ajattelen VAIN jos tämä on se kaveri joksi minä hänet luulen :D

http://www.youtube.com/watch?v=66X0FYotP2E&mode=related&search=

Tässä Elliot Idolsissa.
Musta se oli kyl hot jo silloin! :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:59 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:52 Meduusa kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=66X0FYotP2E&mode=related&search=

Tässä Elliot Idolsissa.
Musta se oli kyl hot jo silloin! :p

Jep, sama kaveri. Täytyy sanoa että hörökorvineen päivineen en pidä hänen ulkonäöstään :ashamed: Pitkät hiukset ovat vain eduksi nyt ;) Ääni on hyvä ja hän osaa käyttää ääntään taitavasti!<br><br>

En avaa linkkivä kun meidän armas kone sekoo aina kaikesta mikä ei oo tuttu sivu ja virukset rynnii sisään vaikka kaikki turvat aina päivitettyjä.
MUTTA pakko tulla sanoon että muistan Elliotin ja se oli superlutunen ja megakiltin oloinen :heart: :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:12 chrissy kirjoitti:
tän vuoden voittaja oli kyl paras niistä!

Kukas sen nyt voitti??? En jaksanut enää seurata kun yhdessä vaiheessa huomasin että lähes kaikki kilpailijat ovat aikalailla samaa tasoa ja laulavat harmittavan samanlaista musiikkia :/ En ymmärrä miksi se on vedetty niin samaan muottiin koko paketti, ei tullut enää samanlaista hajontaa kuin aikaisempina vuosina...siis kaikki laulavat Whitney Houston tyyliin, ja tuntuu että mitä hienommin osaa vonguttaa, sen paremmat arvostelut tuli. Ei hyvä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:18 Meduusa kirjoitti:
\

Kukas sen nyt voitti??? En jaksanut enää seurata kun yhdessä vaiheessa huomasin että lähes kaikki kilpailijat ovat aikalailla samaa tasoa ja laulavat harmittavan samanlaista musiikkia :/ En ymmärrä miksi se on vedetty niin samaan muottiin koko paketti, ei tullut enää samanlaista hajontaa kuin aikaisempina vuosina...siis kaikki laulavat Whitney Houston tyyliin, ja tuntuu että mitä hienommin osaa vonguttaa, sen paremmat arvostelut tuli. Ei hyvä!

no se voittaja näytetään suomes vasta 3.6.. mut se voitti.......<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:19 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:18 Meduusa kirjoitti:
\

no se voittaja näytetään suomes vasta 3.6.. mut se Jordin sparks voitti.. Idols historian nuorin voittaja 17v

Musta ton voittajan laulu oli epävireistä rääkymistä. :snotty: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:19 vieras kirjoitti:
huomattavasti paremman näkönen nyt ku mitä sillon kisassa :) jopa :p hää oli laitattanu uuet hampaat :D hyvä veto

No ilmankos oli myös muuttunut, mie tuijotinkin hänen hampaitaan tuossa viedeossa :D Ihan kivan näköinen oli videossa jep =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:50 Cathryn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:47 mie kirjoitti:
Tää se vasta namu onkin :p

http://www.youtube.com/watch?v=9SOP0eudWzc

Kiva. Olisin kaivannu ehkä enemmän mahtipontisuutta, vähän tasapaksu ja ohut ääni tolla. Vibrasta en tykääny.

Tuo oli eka kappale mikä löytyi, mutta muissa hänen esitämissään kappaleissa löyty kyllä mahtipontisuutta. :p :p :p :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:50 Cathryn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:47 mie kirjoitti:
Tää se vasta namu onkin :p

http://www.youtube.com/watch?v=9SOP0eudWzc

Kiva. Olisin kaivannu ehkä enemmän mahtipontisuutta, vähän tasapaksu ja ohut ääni tolla. Vibrasta en tykääny.

Tässä siulle ohutta ääntä :kieh:
http://www.youtube.com/watch?v=3f_AVsYcetI&mode=related&search=

Yhteistyössä