Amazonin kadonnut tilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka kerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eka kerta

Vieras
Tilasin sieltä tammikuun alussa paketin super saverillä, noo paketti ei koskaan tullut, nyt lähettivät kiltisti uuden, mutta kehoittavat palauttamaan ekan lähetyksen, jos se joskus sattuisi saapumaan..mietin, et jos se nyt sattuis tulemaan ja uusi lähetys myös, niin onks pakko palauttaa jos ei haluu =)
Eli saavatko kenties muka jostain tietää, jos mulle se eka pakettikin kiertoteitä tulisi (käsitin et se eka supersaver-paketti on ns. maxikirjeenä, koska seurantakoodia sille ei löytynyt.)
Kiitos.

No enpä jaksaisi miettiä tuollaista kun mulla ei ole tapana huijata tai olla epärehellinen. Tottakai palauttaisin ylimääräisen jos siitä en mitään ole maksanutkaan.

[QUOTE="huoh";23037754]No enpä jaksaisi miettiä tuollaista kun mulla ei ole tapana huijata tai olla epärehellinen. Tottakai palauttaisin ylimääräisen jos siitä en mitään ole maksanutkaan.[/QUOTE]

No juuri näin!

Ei mieleesi sitten juolahtanut, että toisen paketin pitäminen olisi moraalitonta ja epärehellistä? En missään tapauksessa pitäisi molempia paketteja. Millainen ihminen edes harkitsee moista?

[QUOTE="huoh";23037754]No enpä jaksaisi miettiä tuollaista kun mulla ei ole tapana huijata tai olla epärehellinen. Tottakai palauttaisin ylimääräisen jos siitä en mitään ole maksanutkaan.[/QUOTE]

Sitä paitsi, olen odottanut pakettia yli kk:n, joka luvattiin toimittaa kahdessa viikossa, olisin tarvinnut tuotteita jo silloin, mitään korvauksia en ko. firmalta saanut heidän mokastaan, joten pidän aivan oikeutettuna pitää myös kadonneen paketin jos se nyt edes sattuu ikinä minulle tulemaan....

Yhteistyössä