Amazing Race

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Totta turiset uuuu, muuten voisi vaikka telkkarista luopua, mutta tuosta sarjasta ei.

Melkein kyllä voisi tosiaan :) mies ihmettelee mulle aina kuinka jaksan kattoa sitä,kun se on kuulemma jo niin moneen kertaan nähty. Onhan siinä joka tuotantokausi erilainen niiden ihmisten takia vaikka konsepti on sama ja onhans ekin muuttunut,mutta ei se ymmärrä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja uuuu:
Totta turiset uuuu, muuten voisi vaikka telkkarista luopua, mutta tuosta sarjasta ei.

Melkein kyllä voisi tosiaan :) mies ihmettelee mulle aina kuinka jaksan kattoa sitä,kun se on kuulemma jo niin moneen kertaan nähty. Onhan siinä joka tuotantokausi erilainen niiden ihmisten takia vaikka konsepti on sama ja onhans ekin muuttunut,mutta ei se ymmärrä... :)
...sanoo hän, joka on myös koukussa kaunareihin. En vaan käsitä tätä suurta typeryyttä.

Uskoisin että olen nähnyt, kokenut ja elänyt enemmän kuin sinä. Mielestäni osoittaa sivistymättömyyttä yleistää kaikki "jenkki"asiat samanlaisiksi. Jos kävisit kiertämässä esim. juuri tuota parjaamaasi jenkkilää, voisit huomata että ei kaikki elämässä olekaan ihan niin mustavalkoista. Onnea sinulle, toivottavasti huomaat vielä joku päivä, että elämästä voi myös nauttia! Ja kyllä, jes, enää 10 min :)

Uskoisin että olen nähnyt, kokenut ja elänyt enemmän kuin sinä. Mielestäni osoittaa sivistymättömyyttä yleistää kaikki "jenkki"asiat samanlaisiksi. Jos kävisit kiertämässä esim. juuri tuota parjaamaasi jenkkilää, voisit huomata että ei kaikki elämässä olekaan ihan niin mustavalkoista. Onnea sinulle, toivottavasti huomaat vielä joku päivä, että elämästä voi myös nauttia! Ja kyllä, jes, enää 10 min :)
Olen asunut Manhattanilla 5 vuotta ja tiedän, etten enää halua palata sille mantereelle ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja uuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Amazing Race alkaa taas tänään, jes!
Onko muuta elämää?

hei eipäs v**''illa siellä, ehkä parhaimpia sarjoja ikinä :)!

Niinpä, tulee automaattisesti digiboxille, joten ei tarvi seurata tv ohjelmien tiedotusta :)
Toivottavasti tuo sarja ei lopu ikinä, tosin ne alkukausien jaksot olivat muuten parempia ainakin mun mielestä. Niissä kilpailijat tuntuivat olevan pahemmin pihalla vieraissa paikoissa ja eksyivät. Liekö säännöt muutettu niin että on kaikenlaisia karttoja tms. ja enää vaan juostaan paikasta toiseen.
Myös tehtävät nykyään on pitkälti aika tylsiä verrattuna noihin alkupään jaksoihin.

Vastaahan sinä, joka uskot nähneesi, kokeneesi ja eläneesi enemmän kuin minä! Miten j...ta joku voi vaan vetää tämmösenkin ihan hatusta? Oletko sinä koskaan asunut jenkeissä?

Alkuperäinen kirjoittaja DC:
On se nyt kumma kun jokaisesta jutusta joku tulee sanoo että mää en tykkää. Ihan kamala plaa plaa plaa. Oikein negatiivisyyden kukkanen tää palsta.

No niinpä. Otsikosta jo näkee mistä kyse. Ja jotenkin naurettavia nuo joiden mielestä kaikki jenkkisarjat on persiistä. Ihan vain sen takia ei tykätä jostakin ohjelmasta kun se on jenkeistä. Hoh hoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
On se nyt kumma kun jokaisesta jutusta joku tulee sanoo että mää en tykkää. Ihan kamala plaa plaa plaa. Oikein negatiivisyyden kukkanen tää palsta.

No niinpä. Otsikosta jo näkee mistä kyse. Ja jotenkin naurettavia nuo joiden mielestä kaikki jenkkisarjat on persiistä. Ihan vain sen takia ei tykätä jostakin ohjelmasta kun se on jenkeistä. Hoh hoh.
Koska ne vaan ovat naurettavia, ihan niin kuin jenkit itsekin. Siellä ne vetää roskaruokaa sairastuakseen liikalihavuuteen ja jos jenkki kysyy sinulta aamulla: how are you? niin se ei odota siihen vastausta, eikä varsinkaan tarkoita kysymyksellään yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Koska ne vaan ovat naurettavia, ihan niin kuin jenkit itsekin. Siellä ne vetää roskaruokaa sairastuakseen liikalihavuuteen ja jos jenkki kysyy sinulta aamulla: how are you? niin se ei odota siihen vastausta, eikä varsinkaan tarkoita kysymyksellään yhtään mitään.

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos siitä tulisi suomiversio, hakisin siihen heti :D

Niin mäkin! Mentäiskö parina. :D

Ihanaa :) Sitten tekin voisitte laukoa näitä legendaarisia Amazing Race lausahduksia, kuten "mä en kestä näitä ulkomaalaisia" tai "London, is it in India?" Tai huutaa keskellä Espanjaa, miksi täällä ei kukaan puhua suomea :D

Yhteistyössä