amanda

  • Viestiketjun aloittaja iltalenkki
  • Ensimmäinen viesti
iltalenkki
Olen tuntenut jotain käsittämätöntä vetoa erästä miestä kohtaan.Olen tuntenut hänet jo kauan aikaa ja tiesin hänen seurustelevan ja varattu olin minäkin.Katseemme kohtasivat aina ja välillämme on selviä intohimhimoisia tunteita,henkeni salpautuu aina kun näen hänet.Jotain siinä hänen katseessaan on sellaista että voisin laueta siihen paikkaan.
Eräänä ipäivänä olin iltalenkillä, olin hiestä märkä ja ajattelin levähtää vähäksi aikaa, sitten kuulin askelia takanani ja siinä hän seisoi edessäni komeampana kuin koskaan.Hän oli juuri tulossa paikallisesta ravintolasta ja oli hieman viihteellä.Päälläni oli vain lyhyet shortsit ja tiukka toppi.Hän katsoi minua päästä varpaisiin ja tuli lähemmäs tuijottaen silmiini koko aika.Lamaannuin siihen paikkaan enkä pystynyt edes sanomaan mitään tuijotin vain..nyt hän on jo ihan edessäni hymyilee kiusotellen ja tietää että haluan häntä enemmän kuin koskaan.hän sipaisee käsivarttani ja sirtää hiussuortuvan otsaltani ja kuiskaa jotain korvaani...en saa sanoista selvää mutta tunnen kostuvani joka sanan jälkeen yhä enemmän ja enemmän..voihkasen kun hän sipaisee kielellä korvaani ja sitten kaulaani.tuntuu kuin jalat lähtisi alta.Hän työntää minut vasten puuta ja käteni haparoivat hänen housujaan, hän hyväilee käsillään rintojani tuntuu niin taivaalliselta..hän tulee sisääni ja olen kuin tulivuori mikä odottaa purkautumista..laukeamme yhtäaikaa ja katsomme toisiamme silmiin ja hymyilemme .mitään näin ihanaa en ole tuntenut vuosiin..
 

Yhteistyössä