älyttömin riidan aihe varmaan meidän yhdessäolon ajalta xD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meil on nykyää parisuhde aika heikoilla hangilla kun ei ole aikaa olla yhdessä ja kumpikin on kokoajan niin väsynyt ja kyllästynyt ja tympääntynyt ja turhautunut ja tuhat muuta,joten riitoja tulee sata päivässä.. mutta eilinen veti pohjat :laugh: oltiin saunassa ku alettii puhuu puhelinliittymistä. mies tietää et mä en pidä dna:ta minään (aikanaan sain sieltä tosi paskaa palvelua,mulle tuli ihan omituisia laskuja,mun liittymä meni kiinni vaik laskut oli hoidettu jne) ja sen jälkee mul on ollu saunalahti jonka kaa homma on sujunut joten ei tarvetta vaihtaa. mies vaihto dnahan viime keväänä ja on tykänny. nyt sille oli soittanu joku dna-kauppias ja kysyny mitä liittymiä perheessä on.. mies oli sit sanonu et emännällä on saunalahti ja tää dnakauppias tietty alko tuputtaa miehelle et puhuu mut ympäri et otan kans dnan nii saan 5kk puhelut puoleen hintaan ja meidän kahden väliset puhelut olis ilmasia jne. mä sit sanoin etten halua enää dnata,en luota niihin ja se ei kuulu mulla hyvin. mies kimpaantu et maailma muuttuu et dna kuuluu nykyää joka paikassa, johon minä huusin et paitsi mun kaverin kotona (mun työpaikan vieressä mis mul tarvis olla kenttää ) ja paitsi mun isällä kotonaan. mies siihen sit et niil on puhelimissaan vikaa et hänellä kuuluu ainakin loistavasti ja tästä saatiin siis kunnon huutokilpailu aikaseks :xmas:
siis yhdestä dna-liittymästä. riita loppu siihen ku karjasin et mä en mitää dnata halua,et se on maailman paskin liittymä,saa ihmiset riiteleenkin keskenään :xmas:
oikeesti maailma meinas kaatua ja itku tuli ja plaa ja nyt naurattaa niin et mahaan sattuu :D

muulla on 5 vuotta ollu dna eikä mitään onkelmia..kuulunuki melkein joka paikassa paitti anoppilassa mutta ne asuukin ihan korvessa puitten keskellä =)

mutt ei mekin tapellaan ihan tyhmistä jutuista siis sellattista mistä normaali ihmiset ei saa edes tappelua aikaseks

muulla on 5 vuotta ollu dna eikä mitään onkelmia..kuulunuki melkein joka paikassa paitti anoppilassa mutta ne asuukin ihan korvessa puitten keskellä =)

mutt ei mekin tapellaan ihan tyhmistä jutuista siis sellattista mistä normaali ihmiset ei saa edes tappelua aikaseks

Yhteistyössä