Älyttömin juoru jonka olet kuullut, joka koskee sinua tai perhettäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suojelukoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi väitti muutama vuosi sitten että minä ja mun äiti ollaan narkkeja. Siihen aikaan anoppi oli nähnyt mun äidin tasan kerran ja täysin normaali ihminen on. Väitettään ei perustellut, hän kuulemma vain "haistaa" tietyt asiat.
:kieh: Tämä nyt ei varsinaisesti ollut juoru, vain anopin pienessä päässä mietitty juttu. |O

Älyttömyyksiä niillä riittää eikä mitään järkeä eikä edes keskustellut. Uskontovalheita oon muka helluntailainen pitänyt sellasta ranteessakin pidettävää huivia muka uskonnon takia oikeasti se oli haukkumisen takia, oon jostain usein Venäjältä tullut, oon venäläinen puudeli, oon muka aseksuaali, oon kotoisin paikkakunnalta johon muutin, en muka kuule, mun nimi ei o muka mun nimi jolla oon kuitenkin syntynyt, oon parisuhteessa omien sukulaisteni kanssa, mulla on mun oma nimi jolla synnyin sen takia olen ollut muka naimisissa oman sukulaiseni kanssa, oon oman itseni sisko ja oman itseni tyttären tytär, tykkään muka jostain ruotsipuhujasta jostain Tobias jota en tiiä eikä kiinnosta, olisin ollut parisuhteessa jonkun kanssa joka samaan aikaan samassa koulussa oikeasti en, olisin sanonut jollekin muka kiinnostuneelle mene pois oikeasti ahdistelijalle voitko mennä, oon muka rikollinen ja ollut vankilassa oikeasti oon ollut rikosuhri jo teininä, käytän amfetamiinia tämä on ehkä siitä joku ei tiedä valheiden ja erehdykien takia bändiä sister of mercy eikä myöskään biisiä nymphetamine, itsessäni on demoni tämä on siitä eivät tiedä biisiä am I demon myöskään puolalaisia metallibändejä eikä absinttia, oon noita joka loihtii kaikki ja älyttömin asia tässä väitetään olevan totuutta jonka väittäjä koskaan keskustellut eikä mitään tolkkua itselleni muka housuihin ja vielä koulussa on ilmeisesti valheen väittäjälle ihan itsellensä se väittää muutenkin kaikenlaista muutakin ja haukkuu

Pahimmat jutut itsestään voi lukea tältä palstalta.
Saan aina makeat naurut kun luen erään palstariiviön perättömät jutut itsestäni.
Mä olin just tulossa kirjoittamaan että en ole koskaan törmännyt vääriin luuloihin itsestäni. Mutta olenhan mä: SINÄ olet heittänyt että olen eronnut ja lapseni on mt-ongelmaisia ja käyvät terapiassa.
Ihan vaan sen takia kun en kannata aina vihervasurien arvoja. Että katselepa ihan peiliin kun sen ohi kuljet.

En oikein aina ymmärrä miten ihmisistä tehtaillaan vääriä juoruja. Itse en ole ainakaan (sen mitä itse tiedän) joutunut niiden kohteeksi; joku vanha koulukaveri oli arvellut väärin asuinpaikkani, mutta sekään ei ollut ilkeä juoru.

Mä itse puhun sen verran avoimesti asioistani jotka on suht tylsiä ja arkisia, joten ehkä siinä se syy. Sama mies, sama asuinpaikka vuosikymmenestä toiseen jne. :)

Aivan yksi lysti mitä joku puhuu tai jättää puhumatta. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä jätä mitään muistijälkeä. Eli ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa.

Mä olin just tulossa kirjoittamaan että en ole koskaan törmännyt vääriin luuloihin itsestäni. Mutta olenhan mä: SINÄ olet heittänyt että olen eronnut ja lapseni on mt-ongelmaisia ja käyvät terapiassa.
Ihan vaan sen takia kun en kannata aina vihervasurien arvoja. Että katselepa ihan peiliin kun sen ohi kuljet.
Niinpä. Kyseinen törkyturpa on kaiken pahan alku täällä nykyisin ja luulee harhoissaan olevansa kuin joku enkeli. On jauhamassa peetä täällä ihan varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan.

Niinpä. Kyseinen törkyturpa on kaiken pahan alku täällä nykyisin ja luulee harhoissaan olevansa kuin joku enkeli. On jauhamassa peetä täällä ihan varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan.
Marko-Petri on taas katsonut itseään peilistä.
Echo ja M-P ovat kuin identtiset sisarukset luonteiltaan. Toiselle heistä viestini meni jo jakeluun, mutta toiselle ei millään ilveellä.
Odotan sitä päivää kun Marko-Petri löytää palstalta uuden luun kaluttavakseen.
Minä en juoppojen ja ateistien seuraa kaipaa.

En oikein aina ymmärrä miten ihmisistä tehtaillaan vääriä juoruja. Itse en ole ainakaan (sen mitä itse tiedän) joutunut niiden kohteeksi; joku vanha koulukaveri oli arvellut väärin asuinpaikkani, mutta sekään ei ollut ilkeä juoru.

Mä itse puhun sen verran avoimesti asioistani jotka on suht tylsiä ja arkisia, joten ehkä siinä se syy. Sama mies, sama asuinpaikka vuosikymmenestä toiseen jne. :)
Yksi naapurin mummo on levittänyt törkeitä valheita minusta muille naapureille. Esimerkiksi että olen ryypiskellyt heidän kotonaan ja monet kerrat sammunut sinne ja jäänyt sen takia yöksi. Ja levittää koko ajan valheita että olen joku köyhä rapajuoppo.

Totuus on se että olen kerran ollut heillä kylässä ja silloin juotiin pelkkää kahvia ja syötiin jotain pullaa. Nautin alkoholia ihan kohtuullisessa määrin kuin kuka tahansa meistä.

En ole juurikaan ollut hänen kanssaan tekemisissä mutta tulkitsen että hän on pahemman sortin narsisti ja on onnistunut manipuloimaan myös miesystävänsä (hyvin yksinkertainen mies muuten) levittämään samoja juttuja minusta.

Heillä on oudot tarkoitusperät (josta on hyvä käsitys minulla) mutta haluavat tosiaan mustamaalata minut totaalisesti. Ainakin jotkut minut paremmin tuntemistanaapureista ovat tajunneet että kaikki on pelkkää valhetta mitä he puhuvat.
Nainen on myös menettänyt parhaan naispuolisen ystävänsä koska hän tietää kaikki ne puheensa valheiksi

• Surullinen
Reactions: Echo
”Nainen on myös menettänyt parhaan naispuolisen ystävänsä koska hän tietää kaikki ne puheensa valheiksi.”

Vietin lapsuuteni paikkakunnalla, jossa kaikki tiesivät toisten asiat.
En ole koskaan sietänyt sitä, että asioitani levitellään olipa jutuissa perää tai ei ole ollenkaan. En ikinä voisi elää julkisuuden ihmisenä jatkuvan paskamyllyn takia.
Hyvä kun joku nosti tämän vanhan ketjun ylös. Asun pääkaupungissa ja täällä saa elää anonyymina sellaista elämää kuin haluaa.

Yhteistyössä