Älytön juttu mutta sanokaa nyt että oon ihan pöhkö,kun mulla on ikävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs ihastunut

Vieras
Mulla on ihan tajuton ikävä erästä ihmistä ja kun siitä ei ole kuulunut hetkeen niin olen jo ihan ikävissäni. Ja se hetki on todellakin hetki,viikonloppu kun viimeksi oltu yhteydessä. Ja tiedän tasan tarkkaan et miks siitä ei ole kuulunut mutta ikävä vaan puskee läpi.Jossain vaiheessa varmasti ottaa yhteyttä mutta silti. Voisin toki itsekin mutta ajattelin että odottelen hetken aikaa. Syynsä sillä on ja minäkin ne tiedän mutta kun on ikävä toista niin se vaan on.

Kiitos, helpotti kun sai purkaa tämän ees jonnekin!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;27924357:
mistä sen tietää onko vaan kovasti ihastunut vai in laav?

En osaa sanoa. Minäkin kuvittelin että olen vaan ihastunut, mutta sitten yhdellä yhteisellä reissulla tajusin että hitto minähän rakastan tuota ;D
Raja on häilyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tiedä;27924379:
En osaa sanoa. Minäkin kuvittelin että olen vaan ihastunut, mutta sitten yhdellä yhteisellä reissulla tajusin että hitto minähän rakastan tuota ;D
Raja on häilyvä.

En usko että olen rakastunut mutta olen todellakin suuren suuresti ihastunut ja tiedän että meidän välillä kipinöi. siksi se teeä toisesta ei kuuulu on ihan tuskaa mutta en halua liialla innokkuudella ajaa toista pois varsinkin kun toinen tietää tunteeni,eikä ole silti lähtenyt karkuun. ja tämä vielä että tiedän tasan tarkkaan miksi siitä ei kuulu mutta se ei helpota silti yhtään sitä tosiasiaa että toista on niin kova ikävä.

Mä totesin juuri olevani niin in lööv, kaivataan toinen toisiamme ihan ääneen ja ihmetellään miten tämä nyt näin kolahti <3
Ei vaan uskalla sanoa sitä ekana ääneen, mutta toisaalta on kutkuttavaa odottaa kumpi sanoo ensin..

Yhteistyössä