alusvaatteista tietävät auttaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja salman akka
  • Ensimmäinen viesti
salman akka
mitä eroa on push-up liiveillä ja kaariliiveillä sekä teepaitaliiveillä?
entä tangat ja tai-alushousuilla?
en ole käynyt todella pitkään aikaan vaateostoksilla ja muoti on muuttunut kamalasti ja jotain uuttaa pitäisi vihdoin raskia ostaa ensi viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja salman akka:
mitä eroa on push-up liiveillä ja kaariliiveillä sekä teepaitaliiveillä?
entä tangat ja tai-alushousuilla?
en ole käynyt todella pitkään aikaan vaateostoksilla ja muoti on muuttunut kamalasti ja jotain uuttaa pitäisi vihdoin raskia ostaa ensi viikolla.
Push up liiveissä toppaus, joka kohottaa rintoja
kaariliiveissä on kaarituet, mutta ei välttämättä toppausta, t-paita liivit on sellaiset sileät ja sopii tiukkojen paitojen alle pidettäviksi.

noista alkkareista en osaa selittää ymmärrettävästi...

salman akka
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja salman akka:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
eipä nuo minusta ole mihkään muuttunut....
ootko siis koskaan ostanut liivejä?? :whistle:
en ole ostanut.. =)
Mitäh? MInkä ikäinen olet? :xmas:
en siis oo itse ostanu liivejä kun mulla on todella pienet rinnat jos niitä edes rinnoiksi voi sanoa..ikää löytyy 20 vuotta.

Mie
Kai sitä jokainen äiti kuitenkin initaatiomenoina vie tyttärensä liivikauppaan, kun se aika tulee. Oli ne rinnat sitten pienet tai isot. Ainakin mun äitini vei mut liivikauppaan ollessani 13v. Valitsin ihanat siniset pitsiunelmat. Samalla reissulla sain kempparista puuterin, finnistickin ja huulikiillon.

Kahden tyttären äitinä samaa ajattelin toteuttaa omien lasteni kanssa.

salman akka
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Kai sitä jokainen äiti kuitenkin initaatiomenoina vie tyttärensä liivikauppaan, kun se aika tulee. Oli ne rinnat sitten pienet tai isot. Ainakin mun äitini vei mut liivikauppaan ollessani 13v. Valitsin ihanat siniset pitsiunelmat. Samalla reissulla sain kempparista puuterin, finnistickin ja huulikiillon.

Kahden tyttären äitinä samaa ajattelin toteuttaa omien lasteni kanssa.
ei mun äiti vaan koskaan ole mulle noin tehnyt :(

Yhteistyössä