AlusvaateGallup:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvinvuoks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvinvuoks

Vieras
Eli tällaiset gallupin ihan aikani kuluksi ajattelin pystyttää :)

1. Millaisista alusvaatteista pidät?
2. Minkä merkkisiä yleensä tykkäät pitää ja ostat?
3. Mistä liikkeestä ostat ja jos käytät nettiputiikkeja, mitä?
4. Panostatko laatuun vaikka ihan ok kamaa saa suht halvallakin?

1. Naisellisista, mutta aika yksinkertaisista, kaikkea muuta kuin valkoista.
2. Alushousut Seppälästä, Lindexiltä, Changesta ja mistä milloinkin, liivit vain Changesta..
3. Ks. yllä, rintsikoita ei saa oikeankokoisena muualta ja olen tuohon liikkeeseen tykästynyt.
4. Panostan mielelläni laatuun, alushousuissa tosin käy halvemmatkin kun tykkään vaihtelusta :)

1. Millaisista alusvaatteista pidät? Sellaisista mitkä on mukavan tuntuiset päällä.
2. Minkä merkkisiä yleensä tykkäät pitää ja ostat? Change.
3. Mistä liikkeestä ostat ja jos käytät nettiputiikkeja, mitä? Change, ideapark.
4. Panostatko laatuun vaikka ihan ok kamaa saa suht halvallakin? Sen verran on tuota kokoa että en saa alusvaatteita kun liivikaupasta. Halpiskoreista en oo saanut enää moniin vuosiin alusvaatteita. =(

1. Mahdollisimman paljon pitsiä. Hipserit on kans kivoja. Balconette liiveistä haaveilen mut niitä ei oo missään mun kokoa, ja ne varmaan näyttäis mun päällä ihan kamalilta :D
2. -
3. Liivit ostan Changelta tai tilaan netistä koska kokojen löytäminen ja mielekkään näköisiä liivejä on hankala löytää.
4. -

1. Kauniista ja mukavista. Harvemmin valkoisista, puuterin värisistä tai pelkistä mustista, eli saa olla vähän persoonallisuutta.
2. Tällä hetkellä freya, wonderbra ja por moi? ovat eniten käytössä, imetyksessä hot milk oli ihan yliveto.
3. Nettiputiikeista lähinnä. Figleavesin outlet pitää kotiäidin tyytyväisenä.
4. Mä ostan mieluiten halpaa ja laadukasta. En siis koske lindexiin tai kappahliin (mielestäni ylihinnoiteltua roskaa), H&M:llä on sopuisa hinta-laatu-suhde.

1. Naisellisista, mustista taikka värikkäistä. Ei pitsijuttuja mulle kamalasti.

2. Käytän lähinnä Changen ja CK:n alusvaatteita. Ostan ne Changen liikkeistä, Stockalta, Sokokselta tai netistä esim. Nellystä. Myös Lumingeriesta olen jotain niiden alusvaatteita ostanut.

3. Vastaus yllä.

4. Ostan sellasia, jotka passaa mulle, merkillä ei niin väliä. Nuo edellä mainituilla on ollut mulle hyvin istuvia malleja ja mun silmää miellyttäviä kuoseja.

1. Naisellisista,kauniista,hieman seksikkäistä,joskus vähän läpinäkyvistä,pitsisistä,hipsterit tai joskus stringit.Välillä käytän korselettia,mustia,punaisia,kaikenvärisiä,paitsi ei ruskeaa tai harmaata tai beigeä koskaan.
2. Merkkejä en muista.
3 Yleensä seppälästä,joskus prismasta ja alusvaateliikkeestä, h & m tai elloksesta.
4.-

Viimeksi muokattu:
1. Millaisista alusvaatteista pidät? jotka tuntuu hyvältä päällä
2. Minkä merkkisiä yleensä tykkäät pitää ja ostat? en ole koskaan katsonut merkkiä
3. Mistä liikkeestä ostat ja jos käytät nettiputiikkeja, mitä? alemakasiini, tokmanni, anttila, ellos
4. Panostatko laatuun vaikka ihan ok kamaa saa suht halvallakin? en panosta, ainoastaan äitiysalkkarit on olleet laadukkaita

1. Millaisista alusvaatteista pidät?
Värikkäistä, yksityiskohtaisista, naisellisista, nuorekkaista

2. Minkä merkkisiä yleensä tykkäät pitää ja ostat?
Rintsikat Changelta (muualta ei saa mun kokoa) ja housut milloin mitäkin mutta suosikki on 6ixty 8ight.

3. Mistä liikkeestä ostat ja jos käytät nettiputiikkeja, mitä?
Change, alkkarit Seppälästä, H&M, Lindex, Cittari...

4. Panostatko laatuun vaikka ihan ok kamaa saa suht halvallakin?
Halppisliikkeistä (esim H&M) ei saa edes mun rintsikkakokoa, joten en niistä voi rintsikoita ostaa. Alkkareista käy halppiksetkin, kunhan on kivan näköiset. Noista 6ixty 8ightin alkkareita on usein alessa Cittarissa kun ei ilmeisesti mene kaupaksi rönttöväelle. :D

Yhteistyössä