alustava varaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gfdgd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gfdgd

Vieras
Mitä tarkoittaa alustava varaus? Laitoin facebookin osto-ja myyntipalstalle tuotteita myyntiin. Ostajaehdokas teki kaikista alustavan varauksen näkemättä kuvia ja hintoja niistä. Sen jälkeen pyysi kuvia tuotteista. Lähetin kuvat ja hinnat hänelle.Hän vain kiitti niistä. Onko Sen jälkeen sainkin myöhemmin tarjouksia tuotteista ja ostopyyntöjä. Oliko ostajaehdokkaalla varaus vai ei ja olisiko minun pitänyt kysellä häneltä ostaako vai hänen tarjota tuotteista rahaa eli onko av sitova tässä tapauksessa eli oliko hänellä varaus tuotteisiin vai ei? Kiitos etukäteen jos joku auttaa, Olen aika sekaisin näiden kanssa:)

Kiusase on pienikin :( itse jo olen oppinut että noihin facen kirppuihin pitää laittaa että: en varaile kuin vuorokauden..

Kiitos lukuisten varailijoiden joista ei sittemmin kuulu mitään

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Kuinka kauan kuvien lähettämisestä on? Jospa kerkes vain pikaisesti koneelle ja kiitti kohteliaasti ja katsoo kuvat paremmalla ajalla? Mistä tuotteesta kyse? Jos esim. sohvasta niin siitä varmaan halutaan pohtia muutama tunti. Laita ostajaehdokkaalle viestiä että tuotteesta olisi kiinnostunut muutkin, haluaako ostaa vai annatko mennä seuraavalle.

Alustava varaus= varaan tän, ettei kukaan muu ehdi, päätän kun saan tarkempia tietoja.

Tehdäänkin usein, kun myyjä ei ole muistanut laittaa kaikkia mittoja, hintatietoja, postikuluja tms, tai vaikka kun ostetaan lapselle kenkiä, luistimia tms, ja halutaan varmistaa että tuote on sopiva- lapsi vain ei ole juuri nyt paikalla että voisi mitata jalkapohjan tms :D

98% alustavan varauksen tehneistä ei vain muista peruuttaa varaustaan, jos päättävätkin toisin.....

Yhteistyössä