Aluspaidat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tytöllä on sellasia toppeja naruilla tai leveämmillä olkaimilla. ikää on 3v4kk. ja nuoremmalla 2v4kk on käytössä bodyt joko pitkä-tai lyhythihaiset, koska on atooppinen iho ja muuten raapii ihonsa todella huonoon kuntoon. Myös trikoisia pitkähihaisia paitoja käytetään tuolla esikoisella aluspaitoina, on vaan niin kuumaverinen, ettei aina tahdo sellaista päällensä!

Meillä on kaksi sellaista hikikallea että varsinaisia aluspaitoja ei ole tai siis paitana on t-paita lyhyillä tai pitkillä hihoilla ja pakkasella ulos mennessä siihen päälle gollege tai neule, muuta ei ole vielä tarvittu.
Lapsilla ikää 6 ja 3

Meillä on T-paitoja :( En periaatteessa pidä siitä, että t-paita on aluspaitana, koska se EI OLE aluspaita, mutta olen valinnut siihen tehtävään ne vanhemmat ja vähän venähtäneet paidat.. Enkä ole pojalle löytänyt mistään oikeita aluspaitoja.

Olen itse tehnyt pari hihatonta, mutta puuvillaa on nekin.

Sitten on muutama pitkähihainen aluspaita, puuvillaa nekin.

Sinänsä puuvilla aluvaatemateriaalia ei ole hyvä, koska jää kosteaksi , jos leikissä hikoilee, ja siten myös on kylmä.

Ajattelin, että ensi talveksi etsin urheiluliikkeistä tai vast. pitkähih.aluspaitoja / urheilukerrastoja, jotka ovat hengittävää materiaalia..

Nuorimmaisella Ruskovillan villa/silkkivillapaidat, keskimmäisellä silkkivillaa ja kolmella muulla lapsella trikoopaidat.

Villa on kyllä ihan ehdoton alusvaatemateriaali, ei ole kylmä eikä kuuma eikä märän tuntuinen.

Yhteistyössä