alushousut löytyi löytötavatoimistosta..

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
:laugh:

niin,siis pojan alushousut :D
se oli koulussa liikuntatunnilla unohtanut pitkät alushousut liikuntasalin pukuhuoneeseen :)
poika halus laittaa pikkuhousut pitkien kalsareiden alle kun on liikuntapäivä..ettei kukaan naura sille kun se pippelit paljaana on siel :/
poika kysy multa aamulla et miten voin "suojata niitä" eli pippeleitä :laugh: :whistle: joten sanoin et laita pikkuhousut pitkien alkkareiden alle :) niin ei tarvi vättis riisuutua :/

kotiin tullessa poika kertoi et oli unohtanut alkkarit kouluun ja niinhän ne löyty seuraavana päivänä koulun löytötavaratoimistista :)

onneksi kukaan ei vieny,ne oli nimittäin Black Horset :snotty: :D

No laitetaanko ne pitkät kalsarit joka päivä pyykkiin? Mun mielestä paljon järkevämpää pitää pikkuhousuja/boxereita kalsareiden alla ja vaihtaa ne joka päivä ja pitää niitä pitkiä kalsareita 2-3 päivää ja sit pestä. Ei kai meillä kellään oo kuin max 3-4 pitkät kalsarit niitähän sais olla jatkuvasti pesemässä..

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
kuinka moni teistä pittää kahdet alkkarit päällekkäin?? :o

Kyl mä talvella pidän pikkuhousut + pitkikset ja siihen sit housut päälle.
Likalla myös pikkuhousut + sukkahousut..yöks jos pelkät sukkahousut + housut/hame..

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
mun mielestä pitkät kalsarit on ihan eri asia kuin pikkuhousut/boxerit. Pitkät kalsarit on välihousut EI alimmaiset housut.... Meillä siis aina pikkuhousut/boxerit kalsareiden alla...

Selvittäisikö joku termistön minullekin?

Olen aina luullut, että kalsarit ovat kalsarit, siis yleensä miesten alushousut. Ja pikkuhousut naisten lyhyet kalsarit. Ja kalsareilla on eri nimiä, siis on boksereita ja muista, pikkuhousuja taas löytyy tangoja, stringejä jne.

Yhteistyössä