Alusasu hameen alle (hankaavat reidet)

  • Viestiketjun aloittaja Mar
  • Ensimmäinen viesti
888
no mulla on ihan tavalliset legginssit mitkä oon leikannuniin lyhyiks ettei näy hameen alta ja estää reisien hinkkaamisen. talkki ei toimi ku hetken ja sit se lähtee pois! Eli leikkaa ohuet legginssit lyhyiks!!!!!!!!!!!
 
Aloittajalle --> ei todellakaan tyhmä kysymys, tämä on monien ongelma. Luulin aikanaan, ettei kukaan muu kärsi tällaisesta, mutta nyt huomaan, että kanssasisaria löytyy. Tänä kesänä keksin mielestäni tähän asti toimivimmasta keinosta. Käytin pitkään talkkia ja perunajauhoa,on todella hyvä, mutta ongelma on sen kuluminen tosi nopeasti pois. Mietin uudelleen ja päätin kokeilla hierontaöljyä, mulla oli kotona sellainen intiimitilanteisiin hankittu öljy, kaadoin sitä kädelleni pikkuisen ja laitoin reisien sisäpinnalle siihen kohtaan mistä hankaa. Toimii muuten melko pitkään ja vaikka istuinkin kesä lämpimällä terassilla ja lähdin taas liikenteeseen oli öljy vielä ihan toimintakelpoinen.
 
"vierailija"
mulle paras ratkaisu oli tehdä ohkasesta vuori kankaasta ( joka ei kahise) housu alus hame .
ei näy hameen alta , ei ole kuuma , ei tahraa kuten talkki ja pystyy käyttään hameita...kokeilkaa "siskot"
 

Yhteistyössä