Altistus taas 1-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
Väsynyt
Meillä on käytössä Neocate, mutta Kelan korvaus on myönnetty vain 1-vuotiaaksi saakka. Tarkoittaako se sitä, että tuo viikkoja kestävä altistusrumba on käytävä taas läpi ennen kuin täyttää vuoden, että saa korvauksen edelleen? Eli taas uudelleen maito-almiron-soijamaito testaukset ennenkuin Neocate korvaus? En millään jaksa uskoa että lapsi olisi siihen mennessä parantunut (edellinen altistus 8 kk iässä), ja tuo testaaminen kaikilla mahdollisilla on kiusaamista.

Mä en osa vastata suoraan kysymykseen, mut meillä oli tarkotus nyt syksyllä testata maito, mut ei testata kun sai hirmu reaktion mun kauta kun sain ihan pienen määrän maitoa vahingosa, ja iho reaktio tuilee suoraan tavan maidosta..
Jaksamista!
Ja lisäämpä tähän että meillä ei ole korviketta käytössä vaan joudun imettämään varman hamaan tappiin asti, markkinoilla ei ole sopivaa versiota meidän moniallergikolle :/ <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 21:07 Väsynyt kirjoitti:
Meillä on käytössä Neocate, mutta Kelan korvaus on myönnetty vain 1-vuotiaaksi saakka. Tarkoittaako se sitä, että tuo viikkoja kestävä altistusrumba on käytävä taas läpi ennen kuin täyttää vuoden, että saa korvauksen edelleen? Eli taas uudelleen maito-almiron-soijamaito testaukset ennenkuin Neocate korvaus? En millään jaksa uskoa että lapsi olisi siihen mennessä parantunut (edellinen altistus 8 kk iässä), ja tuo testaaminen kaikilla mahdollisilla on kiusaamista.
Heips!
Mä ajattelisin, et suoraan sit altisetaan Almironille uudelleen, koska nyt syötte Neocatea...

allergisen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 22:36 sädis kirjoitti:
\
Heips!
Mä ajattelisin, et suoraan sit altisetaan Almironille uudelleen, koska nyt syötte Neocatea...
Kyllä yli ½-vuotiaalle tarvii se soijakin altistaa. Ja yli vuosikkaalle varmasti yritetään löytää jo mieluummin joku muu maito, tai luulisin, että ainakin soijaa yritetään.

Tiedän, on tosi rasittavaa..:(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 09:54 allergisen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 22:36 sädis kirjoitti:
\
Heips!
Kyllä yli ½-vuotiaalle tarvii se soijakin altistaa. Ja yli vuosikkaalle varmasti yritetään löytää jo mieluummin joku muu maito, tai luulisin, että ainakin soijaa yritetään.

Tiedän, on tosi rasittavaa..:(
No ei meidän 7kk ainakaan altistettu soijalle.

Yhteistyössä