Alottaisitteko suhteen ihmisen kanssa, vaikka seksi ei sujuisikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jemina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jemina"

Vieras
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta (Naiset paskoja sängyssä tms). Siellä muutamat olivat sitä mieltä, etteivät alottaisi suhdetta ihmisen kanssa joka ei sängyssä jo heti aluksi vastaa omia toiveita.

Mulle on ollut luontevaa se että ekat kerrat eivät ole kauhean hyviä ja ajan kanssa opetellaan. Mun on hirveän vaikea kuvitella, että jo ensimmäisellä kerralla olettaisin kaiken toimivan täydellisesti.

Miten teillä, sujuiko seksi jo suhteen alussa hyvin? Jos ei, niin olisiko koko suhde jäänyt (tai jäikö) siihen?

No kyllä se pitää synkata sängyssä että muutenkin synkkaisi ja tahtoisi olla yhdessä. Kuinka tylsää olisi yhteiselämä jos seksi olisi huonoa ja tietäisi että voisi saada parempaakin.

Aviomieheni kanssa esim. alusta asti seksi ollut todella hyvää, ei se muuten nyt olisi vuosien jälkeen mun aviomies :D

Lemppasin sellaiset heti alkuunsa aikanaan (ei seurustelua ennen seksiä). Ei sen aivan täydellistä tarvitse olla heti, mutta oikean ihmisen kanssa se on kyllä väkisinkin loistavaa alusta asti. Ei tarvitse olla kokenut tai mitään (paras seksikumppanini oli neitsyt), se toimii kyllä aivan käsittämättömän hyvin jos kaikki menee yksiin.

Ja se toimi, sille tielle jäimme molemmat. Ja ajan kanssa se on vain parantunut ja parantunut aina vaan kun mieltymyksetkin menee yksiin.

Mitä se "seksin sujuminen" tarkoittaa? Miten se "ei suju"? Itse olin (olen edelleen) niin järjettömän rakastunut mieheeni, että vaikka ne ensimmäiset kerrat eivät ehkä ole olleet mitään "kestävyyden ja tekniikan" ilotulituksia, on välillämme ollut niin järjetön jännite ja kipinöinti, ettei ole mitään suoritettu puolin eikä toisin. Nyt on 15 vuotta takana ja jo 14,5 -vuotta ihan upeaa seksiä. Onneksi en siis ollut pistelaskutaulukon kanssa ekoilla kerroilla. :)

En missään nimessä. Täydellinen ei tietenkään tarvitse heti olla mutta jos ei klikkaa mitenkään vaan on ihan surkeaa (ja jää tunne että paremmaksi ei voi edes muuttua) niin jää kyllä siihen.

[QUOTE="vaimo";29913918] Ei sen aivan täydellistä tarvitse olla heti, mutta oikean ihmisen kanssa se on kyllä väkisinkin loistavaa alusta asti. Ei tarvitse olla kokenut tai mitään (paras seksikumppanini oli neitsyt), se toimii kyllä aivan käsittämättömän hyvin jos kaikki menee yksiin.[/QUOTE]
Juuri näin. Kyllä ihmisestä huomaa onko se "huono" vain jännityksen takia, vai onko vaan seksuaalisesti itselle epäyhteensopiva. Itse esim. tykkään että mies on aktiivinen ja kokeilunhaluinen, ja jos joku on todella passiivinen ja selvästi vain perinteisen seksin kannattaja, niin ei se siitä paremmaksi ajan myötä muutu.

Mutta ikävä kyllä jotkut hyvätkin muuttuu suhteen kestäessä huonoiksi, kun alussa on pantu parastaan (!) ja sitä ei pitkään jaksakaan esittää. Hyvästäkin voi siis kehkeytyä huono, mutta huonosti yhteensopiva ei muutu ajankaan kuluttua hyväksi.

En alkaisi suhteeseen.

Ei sen täydellistä tarvi heti olla ja jännitys voi vaikuttaa, mutta kyllä mun mielestä siitä ekasta tai ekoista kerroista huomaa onko seksi kehityskelpoista. Kohdataanko toisemme seksuaalusesti tms.

Yhteistyössä