alotan painonvartijat,APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika 04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poika 04

Vieras
Ens viikolla pitäs sit alottaa pv ja oon innoissani ja samalla peloissani että tuunko koskaan oppiin laskeen niit pisteitä, onko ne vaikeita? Onko se tärkeetä et syö aina sen pistemäärän täyteen ja jos harrastaa jotain liikuntaa niin saako siitä lisäpisteitä ja olisko ne sit järkevintä käyttää? tavoite olis saada tippuun 20kg.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 10:50 poika 04 kirjoitti:
Ens viikolla pitäs sit alottaa pv ja oon innoissani ja samalla peloissani että tuunko koskaan oppiin laskeen niit pisteitä, onko ne vaikeita? Onko se tärkeetä et syö aina sen pistemäärän täyteen ja jos harrastaa jotain liikuntaa niin saako siitä lisäpisteitä ja olisko ne sit järkevintä käyttää? tavoite olis saada tippuun 20kg.

Pisteiden laskeminen ei oo yhtään vaikeeta. Ei se oo kuin yhteenlaskua, kun tietää sapuskan pistemäärän ;) Pistemäärä pitäisi syödä täyteen, ettei energiansaanti jää liian vähäiseksi ja se saattaa hidastaa laihtumista. Liikunnasta saa lisäpisteitä, jotka voi säästää tai sitten syödä. Ihan miltä tuntuu. Ensimmäisen kahden viikon aikana ei liikuntapisteitä käsittääkseni saisi käyttää syömiseen, vaan ne pitää jättää vajeeksi.

Mut sulle selviää varmasti kaikki siellä kokouksessa. Itse en ole koskaan sellaisessa käynyt, oon ottanut itse selvää ja kysellyt kavereilta. Mulla on pvn cd itsellä käytössä.

Täällä kans yks joka kävi kokouksessa torstaina. en hakenut kun pisteet ja yritän itekseni niitä laskea. Ja teidän muiden avustuksella ;) Saa nähä miten käyy...Tsemppiä

Yhteistyössä