Aloitteleva ennustaja paikalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "LadyMoon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="LadyMoon";26094993]Näen, että kyllä pääsee[/QUOTE]

Älä hitossa! Tämä oli kiva uutinen, vaikkei mulla ole sen enempää poikaa kuin tytärtäkään.

Onnea näkemisenopeissasi.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="LadyMoon";26094987]Näen, että kannattaa jäädä suhteeseen ja toivoa asioiden muuttuvan paremmiksi[/QUOTE]

KIITOS!

Nimimerkkisi herätti jonkin etäisen tuntemuksen... En saa siitä nyt kiinni mutta jotain positiivista. Kaikkea hyvää ja etähalaus<3

[QUOTE="neilikka";26094979]Voi, kerro mitä näet minun tulevaisuudessani? Millaisessa tilanteessa olen vuoden kuluttua (lähinnä perhe, terveys ja työ)?[/QUOTE]

Näen tällä hetkellä vaikean elämäntilanteen, ja vireillä olevan muutoksen. Asiat tulevat muuttumaan paremmiksi monella eri elämänalueella. Perheelläsi tulee olemaan kaikki hyvin, samoin terveytesi on positiivista. Työpaikka saattaa olla vaarassa. Kaiken kaikkiaan näen hyvin positiivista tulevaisuutta, työkohtaa lukuunottamatta.

[QUOTE="Kuume";26094990]Näätkö lisää jos kyselen enemmän? Ei kai tule keskenmenoja? Saanko vauvan jo ensi vuonna? Kiitos vastauksistasi[/QUOTE]

Keskenmenoja en näe. Vauvan ensi vuodelle näen hyvinkin vahvasti.

[QUOTE="Nimetön";26094996]Älä hitossa! Tämä oli kiva uutinen, vaikkei mulla ole sen enempää poikaa kuin tytärtäkään.

Onnea näkemisenopeissasi.[/QUOTE]

ehkäpä sulle on niitä tulossa :P

Yhteistyössä