Aloitteko sairastaa enemmän kun lapsi/lapsenne aloitti päivähoidon?

meillä sairauksia oli aluksi jonkin verran enemmän, mutta se vaihe meni nopeasti ohi.
tuttavallani, joka hoiti lapsensa kotona, lapset sairasti suunnilleen yhtä paljon kuin omani..joten kyllä ne pöpöt löytää tiensä minne vaan..eri asia jos ei liiku päivittäin lastensa kanssa paikoissa, jossa on muita lapsia.
 
Toki, nyt vielä kun isompi tuo pöpöt koulusta ja pienempi päiväkodista, niin jatkuvasti on joku kipeenä... Lapsilla lähinnä vain vähän yskää ja nuhaa, mutta minä mies sitten oltu vatsataudissa, kunnon flunssassa ja kuumeessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:
meillä sairauksia oli aluksi jonkin verran enemmän, mutta se vaihe meni nopeasti ohi.
tuttavallani, joka hoiti lapsensa kotona, lapset sairasti suunnilleen yhtä paljon kuin omani..joten kyllä ne pöpöt löytää tiensä minne vaan..eri asia jos ei liiku päivittäin lastensa kanssa paikoissa, jossa on muita lapsia.

Meillä oli tyttö tähän saakka kotihoidossa. Mutta paljon kyllä liikuttiin kodin ulkopuolellakin.

Ennen päivähoitoa tyttöllä ei oo ollut hammaskuumetta/flunssaa kummempaa mut nyt on jo kerennyt olla pari kappaletta korvatulehduksiakin.

Ja sitä kauttahan ne pöpöt tulee meillekkin.

Mitenhän kauan tää vaihe oikein kestää?
 

Yhteistyössä