Aloitteen tekeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päkä38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päkä38

Vieras
Miksiköhän joillekin naisille on niin vaikea tehdä aloitetta seksin suhteen? Tai ylipäätään keskustella seksistä miehensä kanssa.
Sain juuri tässä eräänä päivänä mieheltäni kiitosta, kun olen niin avoin asiassa kuin asiassa. Olen kuulemma hänetkin opettanut puhumaan niin seksistä kuin muistakin asioista, mikään ei ole ns. tabu.
Joskus kun näitä juttuja lukee tulee tunne, että on jotenkin outo ihminen! Minä kun ihan tästä vaan voin miehelleni sanoa, että lähdetäänpäs naimaan, nyt panettaa ja pitää saada munaa... Myös sängyssä olen estoton ja tilanteen mukaan sanon aina mitä haluan ja homma toimii myös toisinpäin :) Eilen kun lapset olivat ulkona, näytin hänelle kuinka haluan saada keittiön pöydällä joku päivä. Ja tänään kun lapset lähtevät elokuviin, olen jo ilmoittanut, että sitten haluan saada pitkän kunnon panon...
Pääasia, että mieheni on tyytyväinen (olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä ja erinomaisesti menee), mutta mitä mieltä muuten ollaan tämmöisestä naisesta?

No, eipä tuo nyt ole mitenkään outoa. Meillä tehdään aloitteita molemmin puolin, tosin on pakko myöntää että mies on hiukan aktiivisempi, hän kun haluaa monta kertaa päivässä niin ehtii ensin useimmiten.

Minä en niinkään sano, että ""lähdetäänpäs naimaan"" mutta käyn kiinni. Saatan avata hänen housunsa vaikka kesken ruuanlaiton ja sitä keittiön pöytääkin on tullut kokeiltua. Kaikista asioista myös puhutaan ja joskus masturboimme niin että toinen katselee, se on aika kiihottavaa.

Eilen aamulla maalasin sängyssä mieheni munat pääsiäisen kunniaksi. Hain meikkipussini ja kulmakynät, kajalit ja huulipunat käyttöön. Lopuksi sitten nuolin sen puhtaaksi ja annoin miehelle hyvät suuseksisessiot. Hän oli iloisesti yllättynyt ja ajattelin tehdä siitä pääsiäisen perinteen.

Meillä pääsiäisperinne on että miehen munat koristellaan marsinaanilla kiirastorstai-iltana. Sitten mies kulkee 2. pääsiäispäivään saakka koristellut munat esillä ja vasta em. päivän päätteeksi koristeet otetaan pois. Muutoman kerran on kokeiltu ripustaa miehen omiin muniin myöskin korstemunia, mutta ovat melko epämukavia, joten luovuimme niistä. Mutta marsipaanit ehtivät muhia aika maukkaksi useamman päivän aikana! Kokeilkaa. Joulunahan ne voisi päällystää piparitaikinalla joulupalloksi!

No eipä tuossa minunkaan mielestä ole mitään outoa tai uutta. On se nyt kumma, jos aikuinen nainen ei saa suutaan auki omalle miehelleen ja pysty puhumaan niin seksistä kuin kaikesta muustakin. Kyllä mä olen ainakin aina puhunut kaikille miesystävilleni seksistä, toiveistani ja fantasioistani aivan avoimesti, eihän me nyt herranen aika enää missään siveellisellä 50-luvulla eletä! Samoin teen aloitteita seksiin aivan yhtä paljon, jos en enemmänkin, kuin mieheni. Ja sitä estotonta seksiä löytyy toden totta muualtakin, kun teidän huushollista...