Aloittajat 2012-2013

Huisi hippu
jännä kun löytyi keskustelu juuri minulle. saa lähettää yv.tä jos haluaa näistä asioista keskustella. meillä tilanne se että loppuvuodesta 3v yhdessä, melkein koko aika asuttu yhdessä. tässä ois tulossa sukupolvenvaihdos maatilalla joka metsätila pääasiassa, mieheni ainoa perillinen. eli tulevaisuutta voisi suunnitella korpeen, aiemmin ajattelimme muuttaa lempäälän suuntaan mutta nyt se näyttää väärältä ratkaisulta. lisäksi mulla oli ammattihaave jolle ei löydy välttämättä töitä täältä. joten sekin siinä sitten.

naimisiinkin voisi mennä, kirkkoon en enää kuulu ja sukunimeksi haluan yhteisnimen joka on sekoitus meidän molempien nimeä, ei siis kumpikaan vaan siitä välistä, ei väliviivoja. jännä juttu.

ehkäisynä ehkäisykapseli eli implantti käsivarressa, tosi hyvä. ainut että kuukautiset tosi harvoin. mies kerran huolissaan kyseli milloin ollu viimeksi. ei haittaa vaikka eivät tule. vuoden 2014 tammikuulle asti tehoja! neuvolasta vinkkasivat että aiemminkin voi ottaa pois! ;)

töissä (työharjoittelu) ihmiset kyselleet kovasti milloin mulle tulee vauva. myös asiakkaat kyselleet onko mulla lapsia tai miestä.

ikää on 21, miehellä pian 25. mutta työtilanteet ja opiskelut kesken. ei voi vielä rahatilanteen vuoksi harkita lasta. alusta asti kova vauvakuume, joka nyt siedettävä.

kestovaipoistakin pidän, joku 20kpl kestoja kaapissa odottamassa. vauvakaappiharrastus.

sit kans mun miehen terveys ollu kysymysmerkki, ja on edelleen, senkin vuoksi täytyny jättää vauvan hankkimiset myöhemmälle. henkisesti raskasta kun ei voi toista auttaa tai muuttaa.
 
Heippa.

Tämä taitaa olla se oikea paikka mullekin, laitoin jo kerhoonkin hakemuksen :)
Eli mulla alkaa olla lievästi nousevaa vauvakuumetta, mutta tarkoituksena ei ole vielä ihan hetkeen vauvaa saada, mutta ehkä 1-2 vuoden päästä voisi olla hvyä hetki.
 
Huisi hippu
:eek: Ja anteeksi. Mutten voi olla ihmettelemättä tällaista aloitusta. "Jutellaan yrityksen odottelusta ja muusta", toivon todella, että sitä muutakin on ja paljon. Muuten käy aika pitkäksi.
kyllähän se on toisinaan odottelua kun vuosia joutuu olemaan ehkäisemässä lasta tulemasta. ei se aina ole niin mukavaa vaikka olisikin kaikkea muuta mietittävänä. itsellä tätä piinaa jo sen 2,5vuotta. vielä 9kk ainakin jäljellä piinaa.
 

Yhteistyössä