aloitin tänään nutrilett kuurin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Nutrilett muonien lisäksi olen suuhuni pistänyt vettä ja maitokahvia... ja siis tänään olen jo syönyt suklaa shaken ja pähkinä-suklaa patukan ja olokin on ihan ok...kaupassa käydessä karkkihyllyn ohittaminen oli vaikeaa mutta ohitin sen hienosti... :D

Mitenhän nopeasti rupeaa tuloksia syntymään? lähtöpaino on tänä aamuna mitattu 79kg

Miten te uskallatte käyttää nuita ns. ravinnon korvikkeita? Mua mietityttää se et mitä kaikkea ne sisältävät ja mitä vaikutuksia niillä ylipäänsä on kehoon. Mitä sitten kun lopetat sen nutrilett kuurin? palaako makean himo entistä kovampana takaisin?
Mä ennemmin uskon siihen että nuilla on enempi psyykkistä vaikutusta mitä et oikeasti pudottaisivat painoa.. ihminen uskoo että nuilla on painonhallintaan ja makean himoon vaikutusta ja samalla huomaamattaan muuttaa ruokatottumuksiaan.

Mies aloitti laihiksen samaan aikaan pari vuotta sitten "normaalikeinoin" kuin naissukulaisensa (kun piti hääpukuun mahtua). Mies laihtui vielä siinäkin vaiheessa, kun naiselle oli tullut kilot jo korkoineen takaisin. 20kg kyseinen ihminen laihtui. Mitään muutosta ruokavalioon kuurin aikana hän ei osannut tehdä, vaan palasi samaan vanhaan. Mies on nyt kahden vuoden jälkeen edelleen normaalipainossa -25kg.

Miten te uskallatte käyttää nuita ns. ravinnon korvikkeita? Mua mietityttää se et mitä kaikkea ne sisältävät ja mitä vaikutuksia niillä ylipäänsä on kehoon. Mitä sitten kun lopetat sen nutrilett kuurin? palaako makean himo entistä kovampana takaisin?
Mä ennemmin uskon siihen että nuilla on enempi psyykkistä vaikutusta mitä et oikeasti pudottaisivat painoa.. ihminen uskoo että nuilla on painonhallintaan ja makean himoon vaikutusta ja samalla huomaamattaan muuttaa ruokatottumuksiaan.

Mies söi keväällä kuurin ja kilot on pysyneet poissa. Jatkona sitte ruokavalio. Ei se mitenkään kuurin jälkeen palannu mättämään makeaa jne. Mun kummitäti taasen lihoi takasin. Mä kyl sanon että todellakin ne 19 kadonnutta kiloa olivat noista nutreista kiinni, muuta ihminen ei syö ja kuin se sillon ois vaan psyykkistä.

Pudotin 18kg nutraamalla 4 vuotta sitten. Sen jälkeen laihduin vielä loput 7kg. Yhtä lailla sen toisella tavalla syömisen voi aloittaa nutraamisen jälkeen kuin alusta asti laihduttaa niin. Siitä laihtumisesta sain sen motivaation puurtaa ne viimeisetkin kilot pois.

Mies söi keväällä kuurin ja kilot on pysyneet poissa. Jatkona sitte ruokavalio. Ei se mitenkään kuurin jälkeen palannu mättämään makeaa jne. Mun kummitäti taasen lihoi takasin. Mä kyl sanon että todellakin ne 19 kadonnutta kiloa olivat noista nutreista kiinni, muuta ihminen ei syö ja kuin se sillon ois vaan psyykkistä.

tarkoitin sitä että nuo dietit ikäänkuin antaa uskoa sille että mä pystyn ja mä kykenen sekä "luovat" sen tunteen ettei ole nälkä jo ihan sillä olemassa olollaan. Jokseenki sama vaikutus mitä on lume-lääkkeillä. Uskot siihen että tämä on se tekiä ja tämä auttaa, ni varmastihan se auttaa.. mut sit taas se on eriasia mikä on psyykkisten tekiöiden ja mikä se pillern todellinen vaikutus on. Päästäisiinkö samaan tulokseen lume-tapletilla? todennäköisesti kyllä jos ihminen uskoo että tämä vie minulta näläntunteen pois.

En sano etteikö nuilla voi olla ihan oikeestikki vaikutusta, mut ite suhtaudun aika kriittisesti. Miehesi on saavuttanut hienon tuloksen!!

Minulle itelle taas voi käydä niin, ku en usko nuihin dietteihin, etten laihtuisi niiden avulla.. tietty se et nuista voi saada sen alku ponkauksen, mut tosiaan sen pitää jatkua sen dietin jälkeenki sen motivaation

Niin ja tosiaan mietin sitä et mikä on nuiden diettien ja yleensäkkin luontaistuotteiden vaikutus ihmisen elimistöön?

Näimpä, tiedän henkilön joka noin viikon ajan söi nutrilettia ja jonka jälkeen lähti hiihtämään. Meinasi kuolla ladulle, kun elimistö oli viikon kuurin jälkeen niin huonossa kunnossa. Itse en kyllä uskaltaisi noita kokeilla juuri sen takia kun vaikutusta elimistöön ei voi tietää.

Yhteistyössä