aloitin allilaihdutuslääkkeen..

  • Viestiketjun aloittaja tässä yksi kokemus
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja v:
voiks tota käyttää raskaana??
No tuskin... Eihän raskaana sais käyttää mitään lääkkeitä, jotka muuttaa elimistöä ja sen toimintaa noin rajusti.

ja tosiaan, apteekit ei myy sitä kelle vaan. Pitää olla painoindeksi riittävän korkea (en nyt muista, mikä se oli...).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?

25 kiloa on lähtenyt ja aikaa on kulunut 1,5 vuotta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?

25 kiloa on lähtenyt ja aikaa on kulunut 1,5 vuotta.
Aika hyvin !!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Onko tuo lääke reseptilääke?
Reseptivapaa on, mutta painoindeksin pitää olla 28. Tosin ei kai mikään kiellä ostamasta muka miehelleen, esimerkiksi. Jos siis ei oma paino riitä.
Siinä tapauksessa miehen pitää olla ostamassa.
Aamulehdessä oli juttu aiheesta otsikolla "Naiset hamstraavat laihdutuslääkettä miehilleen", toisin sanoen onnistuu ostaminen toiselle. Kai se on vähän apteekista kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Onko tuo lääke reseptilääke?
Reseptivapaa on, mutta painoindeksin pitää olla 28. Tosin ei kai mikään kiellä ostamasta muka miehelleen, esimerkiksi. Jos siis ei oma paino riitä.
Siinä tapauksessa miehen pitää olla ostamassa.
Aamulehdessä oli juttu aiheesta otsikolla "Naiset hamstraavat laihdutuslääkettä miehilleen", toisin sanoen onnistuu ostaminen toiselle. Kai se on vähän apteekista kiinni.
No ton otsikon jälkeen varmaan vielä hankalempaa. Kai se supliikkitaidoista riippuu, suomessa kun luotetaan vielä toisen sanaan aika paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?

25 kiloa on lähtenyt ja aikaa on kulunut 1,5 vuotta.
Aika hyvin !!!!!!
Tyytyväinen olen ja edelleen saa pudota, vaikka olen tavoitteeni saavuttanut jo.
Muutama lisäkilon pudotus on plussaa.Max viisi-kuusi kiloa enää ja sitten pitää tehdä stoppi eli annostus pienennetään vielä.
Sitten se on siinä että pitää painon eikä enää putoa.
 
mum
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?

25 kiloa on lähtenyt ja aikaa on kulunut 1,5 vuotta.

:eek: paljo sun lähtöpaino on ollu? Ite ajattelen et on ylipainoo, mut kaipa se on suhteellista kun jos multa ottaa 25kg pois ni painan 45kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sitten on annostus pielessä tai ruokavalio ihan päin persettä jos tuollaista on koko ajan.
Mulla on lääke muuhun vaivaa ja aiheuttaa kyllä ns.rasvaripuli mutta koskaan mitään housuihin tule ja pidättämään pystyy ihan normisti jonkin aikaa.
Ei mitään vaippoja housuissa ole ja vessaan ehtii ilman kiirettä.
Putoaako paino ?

25 kiloa on lähtenyt ja aikaa on kulunut 1,5 vuotta.

:eek: paljo sun lähtöpaino on ollu? Ite ajattelen et on ylipainoo, mut kaipa se on suhteellista kun jos multa ottaa 25kg pois ni painan 45kg
Paljonhan se on ollut ja ns.paljon sitä on vieläkin.
Keskimmäisen raskaus toi kiloja joiden kanssa taistelin nelisen vuotta ja kuopuksen syntymän jälkeen sain tuon lääkityksen josta apua.
Siis Pco:n hoitoon se on,mutta sillä tuollainen mukava sivuvaikutus.


 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja :
hain itse laihdutus pillereitä lääkäriltä perjantaina ja alotan maanantaina.
llääkkeet vaikuttavat niin että ei tunne ruokahalua! meinasin eka allista resepti lääkettä (xenical) mutten uskaltanu ku mietin miten paska lentää!
mulla pituutta 163 ja painoa 93kkg eli tiputettavaa on!
Reductiliako sait? Minulla on (tai siis oli) samat mitat, ja kävin pyytämässä reseptin Reductiliin, koska laihdutusyritykset epäonnistuivat aina. Nyt olen sitä reilun viikon syönyt, ensimmäisellä viikolla tippui paino 1,5 kiloa :) Nesteitä toki osa, tulevaisuudessa en odotakaan noin isoa viikkopudotusta (eikä se ole terveelllistäkään). Nyt pystyn noudattamaan terveellistä ruokavaliota, olen myös lisännyt liikuntaa. Eli uusia elämäntapoja tässä haetaan, lääkkeen tukemana.
 

Yhteistyössä