Aloitan salitreenit ensi viikolla! Katselin tänään miten kauhealta näytän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kokeilin tänään urheilutrikoita kaupassa ja lantion päällä on jäätävät myhkyrät sivuilla ja takana ja maha kuin puolipallo. Ostin silti ne ja aion käyttää niitä salilla ja katson keväällä uudelleen näytänkö paremmalta! Pidän vain löysähköä t-paitaa niiden päällä niin kauheus peittyy edes osittain. Perseettömyyteni korostuu myös niissä housuissa valitettavan pahasti. Toivottavasti siihenkin tulee nyt muutos. Peffa on litteä :(
Ensi viikolla alkaa salitreenini :)
T. Tyhmän muotoinen mamma

Ap ihan hyvä, että olet päättänyt aloittaa treenaamisen. Kannattaisiko myös käydä läpi mitä syöt ja juot sekä paljonko ja mihinkä aikaan vuorokaudesta. Olisiko liikunnan lisäksi mahdollista korjata ruokailuun liittyviä elintapoja niin, että muutoksesta tulisi pysyvämpi?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Yritän syödä terveellisesti, minulla on ollut kausia milloin jätän vaikka päiväruoan pois (lapsille teen terveellistä ruokaa) ja syön sen sijaan suklaata ja karkkia... Mutta nyt olen päässyt siitä eroon ja syön samaa ruokaa kuin lapsetkin. Yritän että söisin jotain karkkia ja suklaata vain kerran viikossa (kuten lapset) mutta tämä tekee vielä tiukkaa.

Aamupala on jo hyvä mielestäni, 2 siivua näkkileipää, levitettä, mandariini, appelsiinimehulasi sekä kahvikupillinen maitokahvia.

Pitää yrittää päästä siitä että otan jotain keksejä tai suklaata iltapäiväkahvilla. Yritän korvata sen pähkinöillä ja hedelmillä.

Ok otan jäätävän legginssikuvan heti kun kukaan ei katso...

Ap

Tässä on nyt nämä kuvat😐

Älkää naurako jooko. Yhdessä laitoin housuja alemmas että aito löllöys näkyy. Tuollainen olen joka paikasta. Tämä on niiiiin noloa.
Keväällä otan uudet kuvat samoissa housuissa ja toivon todella, että näytän paremmalta. Kuten näkee, peffakin on ihan suora viiva vain😭

Ap, kauhean muotoinen mamma

Pitäisiköhän ottaa kuva tähän muistoksi siinä toivossa että näytän keväällä hieman paremmalta?
Minä pidän iPadini taustakuvana kuvaa viime keväältä. Kuvassa pullottaa pieni masuni ja vieressäni istuu jälkikasvuni, jotka ovat viimeisillään raskaina.
Jos en tässä iässä hyväksy ulkomuotoani niin milloin sitten?
Urheilupiireissä erotettiin naisvalmentaja, jona oli käskenyt voimistelijatytöt puntarille ja kuvaamaan syömänsä suklaapalan.
Syömishäiriöjärjestö Syli otti asiaan vahvasti kantaa.
Älä ap. myrkytä tätä palstaa itseinhollasi vaan perehdy positiiviseen kehokuvaan.
Hyväksy itsesi ja muut ihmiset kehoineen.
En enää tuhlaa rahaa kuntosaleihin. Harrastan hyötyliikuntaa.

Minä pidän iPadini taustakuvana kuvaa viime keväältä. Kuvassa pullottaa pieni masuni ja vieressäni istuu jälkikasvuni, jotka ovat viimeisillään raskaina.
Jos en tässä iässä hyväksy ulkomuotoani niin milloin sitten?
Urheilupiireissä erotettiin naisvalmentaja, joka oli käskenyt voimistelijatytöt puntarille ja kuvaamaan syömänsä suklaapalan.
Syömishäiriöliitto Syli otti asiaan vahvasti kantaa.
Älä ap. myrkytä tätä palstaa itseinhollasi vaan perehdy positiiviseen kehokuvaan.
Hyväksy itsesi ja muut ihmiset kehoineen.
En enää tuhlaa rahaa kuntosaleihin. Harrastan hyötyliikuntaa.
”Syömishäiriöliitto tuottaa tietoa syömishäiriöistä, tarjoaa tukea syömishäiriöön sairastuneille, oireileville ja läheisille sekä edistää ruoka- ja kehorauhaa yhteiskunnassamme.”

Tässä on nyt nämä kuvat

Älkää naurako jooko. Yhdessä laitoin housuja alemmas että aito löllöys näkyy. Tuollainen olen joka paikasta. Tämä on niiiiin noloa.
Keväällä otan uudet kuvat samoissa housuissa ja toivon todella, että näytän paremmalta. Kuten näkee, peffakin on ihan suora viiva vain

Ap, kauhean muotoinen mamma

No ei ole yhtään paha. Saat hyviä tuloksia jo 3-6kk, jos käyt vaan säännöllisesti 5 krt/viikossa ja treenaat monipuolisesti. Älä unohda yläkroppaa. Ja ota tarvittaessa muutama ohjattu kerta, niin saat ohjelmat ja liikkeet selväksi, etkä riko paikkoja

Kiitos! En minä halua hyväksyä kroppaani tälläisenä, en minä ole ollut tälläinen kuin vasta lasten synnyttyä kun en enää ole katsonut mitä syön ja ikää alkaa tulla. En harrastanut nuorempanakaan liikuntaa mutta kilot ei silti tarttunut. Nyt pitäisi varoa miten paljon syö makeaa.

Viisi kertaa viikossa? Apua... joka arkiaamu esimerkiksi ennen töitä? Mutta miten se menee jos täytyy treenata joka toinen päivä? Aina yksi välipäivä?

No, minä saan ensi viikolla sellaisen ohjaajan joka tekee minulle ohjelman mitä aion sitten noudattaa ja katsotaan mitä hän sanoo, miten usein olisi hyvä. Itselläni "olisi aikaa" 3-4 kertaa viikossa mutta ei viikonloppuisin ja 1-2 h kerralla.
Katsotaan onnistuukohan näillä toiveilla.

Ap

Yritän syödä terveellisesti, minulla on ollut kausia milloin jätän vaikka päiväruoan pois (lapsille teen terveellistä ruokaa) ja syön sen sijaan suklaata ja karkkia... Mutta nyt olen päässyt siitä eroon ja syön samaa ruokaa kuin lapsetkin. Yritän että söisin jotain karkkia ja suklaata vain kerran viikossa (kuten lapset) mutta tämä tekee vielä tiukkaa.

Aamupala on jo hyvä mielestäni, 2 siivua näkkileipää, levitettä, mandariini, appelsiinimehulasi sekä kahvikupillinen maitokahvia.

Pitää yrittää päästä siitä että otan jotain keksejä tai suklaata iltapäiväkahvilla. Yritän korvata sen pähkinöillä ja hedelmillä.

Ok otan jäätävän legginssikuvan heti kun kukaan ei katso...

Ap
Tuo aamupala on pelkkää sokeria ja levite kasvisrasvaa?

Syö mielummin kananmunia ja luomupekonia.👍 Paistamiseen suolatonta luomuvoita.
Mehutkin on huonoja, niissä on liikaa sokeria. Ota mielummin metsämustikoita ja vadelmia.

Tsemppiä makeanhimon selättämiseen!👍💪

Kiitos! En minä halua hyväksyä kroppaani tälläisenä, en minä ole ollut tälläinen kuin vasta lasten synnyttyä kun en enää ole katsonut mitä syön ja ikää alkaa tulla. En harrastanut nuorempanakaan liikuntaa mutta kilot ei silti tarttunut. Nyt pitäisi varoa miten paljon syö makeaa.

Viisi kertaa viikossa? Apua... joka arkiaamu esimerkiksi ennen töitä? Mutta miten se menee jos täytyy treenata joka toinen päivä? Aina yksi välipäivä?

No, minä saan ensi viikolla sellaisen ohjaajan joka tekee minulle ohjelman mitä aion sitten noudattaa ja katsotaan mitä hän sanoo, miten usein olisi hyvä. Itselläni "olisi aikaa" 3-4 kertaa viikossa mutta ei viikonloppuisin ja 1-2 h kerralla.
Katsotaan onnistuukohan näillä toiveilla.

Ap
Kyllä varmasti onnistuu!
Voin jo nähdä kuinka mm kyykkäät painojen kanssa ja peffalihaksissasi voima kasvaa!💪
Eikä sali ole välttämätön, voit hyvin toteuttaa liikkeet kotonakin vastusten kanssa kun et salille kerkiä.👍

Yritän käydä kolme kertaa viikossa tekemässä sen ohjelman. Tänään tein sen kokonaan ja olin salilla yhteensä kaksi tuntia😶 Hölkkäsin kyllä vielä lopussa 10 minuuttia juoksumatolla kun teki mieli kokeilla, se ei kuulunut ohjelmaan. Ja vetkuttelin vähän jos toiset menisi pois pukukopista että voisin riisua ja mennä suihkuun mutta ei ne mennyt niin päätin käydä kotona suihkussa. Mutta kauan meni, katsotaan miten menee huomenna. Sain kyllä tehtyä kaikki ohjelman liikkeet ja olen siitä iloinen. Välillä teki niin rankkaa että laskin että apua vielä kolme nostoa, kyllä sä kestät ja tuntui että äääh viimeisillä voimilla sain tehtyä😂 Mutta sain tehtyä kaiken.

Nyt on sisäreidet ja kädet kipeät. Eli jotain on tehty!

Tsemppiä projektiin. Toimisiko karkkien täyskielto paremmin kuin kerran viikossa? Itse koen sen vapauttavana kun en anna itselleni lupaa ostaa ollenkaan karkkia. Äidin luona kahvipöydässä syön kyllä usein kakkua viikoittain.. Muuten makeanhimoon syön asmu/iltapalaksi itse tehtyä mysliä ja hedelmää. Kuppi teetä hunajalla toimii myös, akuutissa "hädässä" teelusikalla hunajaa suoraan suuhun :D

T. Toinen mammakilojen karistelija

Kiitos paljon ja tsemppiä sulle toinen mamma!😄
Totta, ehkä parempi olisi täyskieltää makeat jutut. Suklaa on mun pahe mutta sitä ei nyt tee kyllä mielikään. Olin tänään salilla ja sieltä suunnistin ruokakauppaan ja teki mieli kaikkea raikasta, salaattia, hedelmiä... Savukalaa ostin myös. En ostanut itselleni suklaata, ostin vain lapsille suklaajoulupukit kaappiin piiloon, ennen olisin ostanut itselleni ainakin yhden ja hotkaissut sen heti illalla..

Tänään salilla meni taas 2 h mutta kävin myös suihkussa! Eli olin nopeampi kuin eilen ilman suihkua.
Huomenna en pääse salille joten se on lepopäivä. Tiistaina pääsen seuraavan kerran kun on liikaa menoja pe-mq mutta ajattelin jos tekisin jonkin kehonpainojumpan tms sunnuntaina.

Lihakset on kyllä kipeänä, varsinkin ne käsivarret ja sisäreidet ja persuksessakin tuntuu kun istahdan. Ja vatsalihaksissa, auts. Olen kyllä iloinen siitä kivusta, huomaan että olen tehnyt jotain.

Olen niin iloinen että olen saanut itseäni niskasta kiinni!

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä