Tuohon kysymykseen on hankala vastata näkemättä tuoteselostetta. Mutta lukaisehan ihan ajatuksella uudestaan tuo edellinen viestini. En kritisoinut kaikkia eineshyllyn tuotteita.Mitähän roskaruokaa tässäkin kaupan eineshyllyn eineksessä muka on?
Mistä noi on tehty? Ja miks oot vhh:lla?
VHH-tuorepastaa, itse tein. Päällä itse kasvattamaani basilikasilppua. Maistuvaa oli
Taikinaan tuli munia, tuorejuustoa ja psylliumia.Mistä noi on tehty? Ja miks oot vhh:lla?
Ok. Mielenkiinnosta kysyin. Niin me ollaan kaikki erilaisia, ite en pystyis olee ja tarviin hiilareita aktiiviurheilun takia. Nopeita hiilareita en silti suosi mäkään. Noita vois mielenkiinnosta kokeilla.Taikinaan tuli munia, tuorejuustoa ja psylliumia.
Olen vhh:lla hyvän olon vuoksi. Välillä toki repsahdan joihinkin kiellettyihin ruokiin. Mutta se olo, minkä siitä saan, muistuttaa hyvin pian palaamaan ruotuun.
Missä muodossa syöt nopeita hiilareita?Ok. Mielenkiinnosta kysyin. Niin me ollaan kaikki erilaisia, ite en pystyis olee ja tarviin hiilareita aktiiviurheilun takia. Nopeita hiilareita en silti suosi mäkään. Noita vois mielenkiinnosta kokeilla.
Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?Missä muodossa syöt nopeita hiilareita?
Itse olen aktiiviliikkuja, mutta en aktiiviurheilija.
Työ on fyysisesti raskasta. Sen lisäksi käyn koirien kanssa reipasvauhtisia kävelylenkkejä. Hyvin olen jaksanut, kunhan muistan juoda vichyä, tai kivennäisvettä. Jos juon pelkkää vettä, olo menee veteläksi.Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?
"Varokaa maltoa!", kertoi muuan, joka menetti suolensa. Kukaan ei häntä ollut varoittanut...:Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?
No sitten olet oikeilla jäljilläMie luen light-tuotteet roskaksi eli mulle ei niitä.
Niistähän kerkee sitten inttää ku joku on niitä erehtynyt syömään
Joo ja ruuista sitten kans vois laittaa kuvia tähän ketjuun, siis niistä ruuista mitä on ite on syönyt.
Nettikuvat jyrkästi kielletty.
Tuo kuulostaa suht kevyeltä liikunnalta, en laskiki vielä kovaksi aktiiviliikunnaksi.Työ on fyysisesti raskasta. Sen lisäksi käyn koirien kanssa reipasvauhtisia kävelylenkkejä. Hyvin olen jaksanut, kunhan muistan juoda vichyä, tai kivennäisvettä. Jos juon pelkkää vettä, olo menee veteläksi.