Aloin liikkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:
Alkuperäinen kirjoittaja young mom:
:heart: :heart:

Hmmm... Onkohan jotain menny ohi? Neljä lasta?!

Rakkaalla miehelläni on kaksi lasta edellisen naisen kanssa :)

MARUP: hiphop housella/salsa housella käyn samassa paikassa kun ovat :) huomenna menossa tekniikka tunneille :) ja street tunnille..

Ahaa, okei, en tiennytkään... Tunnistatko sä muuten mua? Vaihdoin nikkiä...

juu, tuo nikki on tuttu muualta internetin ihmeellisestä maailmasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
Hei, oletteko muuten kukaan kokeilleet:
Reggaetonia

Mulla olisi kova hinku lähteä koittamaan tota, tosin kaveri puuttuu ja yksin en saa aikaiseksi... :whistle:

nooh tuolla on niitäkin tunteja (tampereella) ja ajattelin mennä testaamaan :) mukaan vaan!!

Tampereelle mäkin olisin suuntaamassa...Nasu mukaan???

Ei kiitti, mä olen askellukseni askeltanut, enkä enää kaipaa sen sortin liikuntaa elämääni (nuorena kävin spiralilla tanssimassa). Mulla toi sali on just hyvä, ja siinä kyljessä joku ihan basic juttu, spinningiä tai jotain vastaavaa. :D

:heart: :heart:

Hmmm... Onkohan jotain menny ohi? Neljä lasta?!

Rakkaalla miehelläni on kaksi lasta edellisen naisen kanssa :)

MARUP: hiphop housella/salsa housella käyn samassa paikassa kun ovat :) huomenna menossa tekniikka tunneille :) ja street tunnille..

Ahaa, okei, en tiennytkään... Tunnistatko sä muuten mua? Vaihdoin nikkiä...

Jaa-niin... :ashamed:

juu, tuo nikki on tuttu muualta internetin ihmeellisestä maailmasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Reggaetonia

Mulla olisi kova hinku lähteä koittamaan tota, tosin kaveri puuttuu ja yksin en saa aikaiseksi... :whistle:

nooh tuolla on niitäkin tunteja (tampereella) ja ajattelin mennä testaamaan :) mukaan vaan!!

Ei kiitti, mä olen askellukseni askeltanut, enkä enää kaipaa sen sortin liikuntaa elämääni (nuorena kävin spiralilla tanssimassa). Mulla toi sali on just hyvä, ja siinä kyljessä joku ihan basic juttu, spinningiä tai jotain vastaavaa. :D

No joo, mä aina suunnittelen tuota tanssitunnille lähtöä, mutta en saa aikaiseksi...hyvää se kyllä mulle tekisi (tai joku muu liikunta) kun pitäsi pudottaa muutama kilo tässä ennen kesää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Reggaetonia

No joo, mä aina suunnittelen tuota tanssitunnille lähtöä, mutta en saa aikaiseksi...hyvää se kyllä mulle tekisi (tai joku muu liikunta) kun pitäsi pudottaa muutama kilo tässä ennen kesää :whistle:

Lähde mun kanssa kun yksin mä sinne vääntäydyin :)

Yhteistyössä