Aloin elämään miehen elämää - tämä siitä seurasi

  • Viestiketjun aloittaja yhtäitsekäs
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuttu tarina. Paitsi että minun mieheni ryhtyi vielä ryyppäämään ja väkivaltaiseksi, kun en alistunut kaikkiin hänen vaatimuksiinsa. Joten erosin lapsen ollessa noin 1,5v. Ei tämä ihan helppoa ole yh:nakaan ollut, mutta en olisi voinut jatkaa yhdessä saati harrastaa seksiä noin itsekkään miehen kanssa, se olisi ollut henkinen kuolema, ehkä jopa fyysinenkin. Minulla on tunne, että tein ainoan oikean ratkaisun.
 
vierailija
Totuus on että lapset jää viime kädessä aina naisten hoidettavaksi. Tämä on nähty niin monessa tuttavapiirissä. Mies jatkaa elämäänsä kuten ennenkin ja jos nalkutus kotona alkaa ottamaan hermoon, voi keveästi jatkaa siitä uuden naisen kanssa ja jatkaa vapaata elämää. Mies kun ei kanna sitä sikiötä 9 kuukautta niin ei tiedä mitä se on.

Olen iloinen että suomalaiset naiset eivät enää tyydy olemaan kotona piikana ja synnytyskoneena sekä käyvät töissä. Eiväthän edes etelässä kotiäidit joudu tuomaan rahaa talouteen, suominaisen ahkeruutta ei ole voittanutta tässä maailmassa. Lapsettomuus on lisääntynyt ja naiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.

Sitten kun ei ole enää uusia veronmaksajia ja eläkkeiden kustantajia, miehet ovat taatusti tyytyväisiä.

Miesten puolustukseksi, olen nähnyt ýhden osallistuvan isän joka aina töidensä jälkeen hoitaa kotia ja lapsia naisen kanssa. Mutta hän onkin todella fiksu ja filmaattinen kaveri, poikkeus.
 
Totuus on että lapset jää viime kädessä aina naisten hoidettavaksi. Tämä on nähty niin monessa tuttavapiirissä. Mies jatkaa elämäänsä kuten ennenkin ja jos nalkutus kotona alkaa ottamaan hermoon, voi keveästi jatkaa siitä uuden naisen kanssa ja jatkaa vapaata elämää. Mies kun ei kanna sitä sikiötä 9 kuukautta niin ei tiedä mitä se on.

Olen iloinen että suomalaiset naiset eivät enää tyydy olemaan kotona piikana ja synnytyskoneena sekä käyvät töissä. Eiväthän edes etelässä kotiäidit joudu tuomaan rahaa talouteen, suominaisen ahkeruutta ei ole voittanutta tässä maailmassa. Lapsettomuus on lisääntynyt ja naiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.

Sitten kun ei ole enää uusia veronmaksajia ja eläkkeiden kustantajia, miehet ovat taatusti tyytyväisiä.

Miesten puolustukseksi, olen nähnyt ýhden osallistuvan isän joka aina töidensä jälkeen hoitaa kotia ja lapsia naisen kanssa. Mutta hän onkin todella fiksu ja filmaattinen kaveri, poikkeus.
Just. Ei täälä muitakaan ole jotka kodin ja lapset hoitais kuin mie. Äitinsä oli aikoinaan öö koko ajan kotona.
 
otan osaa
Totuus on että lapset jää viime kädessä aina naisten hoidettavaksi. Tämä on nähty niin monessa tuttavapiirissä. Mies jatkaa elämäänsä kuten ennenkin ja jos nalkutus kotona alkaa ottamaan hermoon, voi keveästi jatkaa siitä uuden naisen kanssa ja jatkaa vapaata elämää. Mies kun ei kanna sitä sikiötä 9 kuukautta niin ei tiedä mitä se on.

Olen iloinen että suomalaiset naiset eivät enää tyydy olemaan kotona piikana ja synnytyskoneena sekä käyvät töissä. Eiväthän edes etelässä kotiäidit joudu tuomaan rahaa talouteen, suominaisen ahkeruutta ei ole voittanutta tässä maailmassa. Lapsettomuus on lisääntynyt ja naiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.

Sitten kun ei ole enää uusia veronmaksajia ja eläkkeiden kustantajia, miehet ovat taatusti tyytyväisiä.

Miesten puolustukseksi, olen nähnyt ýhden osallistuvan isän joka aina töidensä jälkeen hoitaa kotia ja lapsia naisen kanssa. Mutta hän onkin todella fiksu ja filmaattinen kaveri, poikkeus.
Provot alkaa usein juuri noilla sanoilla "totuus on". :D Mutta jos asia on oikeasti noin sun tuttavapiirissä niin olet todella poikkeuksellinen. Voi hyvin päätellä millainen ihminen sä olet. Mutta jätetään sanomatta...
 
vierailija
Senhän minä juuri olen tehnyt. En odota (enää) mieheni tekevän minua onnelliseksi. Otin vastuun omasta elämästäni ja hyvinvoinnistani. Ei tarvitse olla marttyyri, kun elämä sujuu nyt mukavasti.
Noniin, mikäpäs siinä jos olet onnellinen.
Minä en haluaisi tuhlata aikaani suhteessa, jossa tunteet miestä kohtaan ovat kuolleet ja kotona on jatkuvasti paskaista sekä huono ilmapiiri.
Aika huonon esimerkin parisuhteesta kyllä annat lapsillesi, itsekäs olet.
 
ap_
Tuo kertoo paljon siitä millainen nainen olet kun ei ole sulle parempia miehiä tarjolla...
Eli kertoo saman useimmista naisista maapallolla, koska vain harvalla on sellainen mies, joka kantaa suurimman vastuun perheen pyörittämisestä.

Laajassa tuttava piirissäni ei ole yhtään tällaista miestä. Vaikka he jotain kotona tekevätkin, niin silti suurimman osan tekee nainen ja miehillä on enemmän omaa aikaa.
 
ap_
Totuus on että lapset jää viime kädessä aina naisten hoidettavaksi. Tämä on nähty niin monessa tuttavapiirissä. Mies jatkaa elämäänsä kuten ennenkin ja jos nalkutus kotona alkaa ottamaan hermoon, voi keveästi jatkaa siitä uuden naisen kanssa ja jatkaa vapaata elämää. Mies kun ei kanna sitä sikiötä 9 kuukautta niin ei tiedä mitä se on.

Olen iloinen että suomalaiset naiset eivät enää tyydy olemaan kotona piikana ja synnytyskoneena sekä käyvät töissä. Eiväthän edes etelässä kotiäidit joudu tuomaan rahaa talouteen, suominaisen ahkeruutta ei ole voittanutta tässä maailmassa. Lapsettomuus on lisääntynyt ja naiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.

Sitten kun ei ole enää uusia veronmaksajia ja eläkkeiden kustantajia, miehet ovat taatusti tyytyväisiä.

Miesten puolustukseksi, olen nähnyt ýhden osallistuvan isän joka aina töidensä jälkeen hoitaa kotia ja lapsia naisen kanssa. Mutta hän onkin todella fiksu ja filmaattinen kaveri, poikkeus.
Saman olen huomannut. Itse en ole yhteenkään tasapuolisesti osallistuvaan mieheen tutustunut. Vain yhdeltä työkaverilta olen kuullut, että hänen miehensä on sellainen.
 
vierailija
Totuus on että lapset jää viime kädessä aina naisten hoidettavaksi. Tämä on nähty niin monessa tuttavapiirissä. Mies jatkaa elämäänsä kuten ennenkin ja jos nalkutus kotona alkaa ottamaan hermoon, voi keveästi jatkaa siitä uuden naisen kanssa ja jatkaa vapaata elämää. Mies kun ei kanna sitä sikiötä 9 kuukautta niin ei tiedä mitä se on.

Olen iloinen että suomalaiset naiset eivät enää tyydy olemaan kotona piikana ja synnytyskoneena sekä käyvät töissä. Eiväthän edes etelässä kotiäidit joudu tuomaan rahaa talouteen, suominaisen ahkeruutta ei ole voittanutta tässä maailmassa. Lapsettomuus on lisääntynyt ja naiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.

Sitten kun ei ole enää uusia veronmaksajia ja eläkkeiden kustantajia, miehet ovat taatusti tyytyväisiä.

Miesten puolustukseksi, olen nähnyt ýhden osallistuvan isän joka aina töidensä jälkeen hoitaa kotia ja lapsia naisen kanssa. Mutta hän onkin todella fiksu ja filmaattinen kaveri, poikkeus.
Kyllä niitä osansa tekeviä miehiä löytyy, joskin harvassa taitavat tosiaan olla. Onneksi itse sellaisen löysin, sillä kauhulla kuuntelen tuttavien selitystä arjestan, jossa mies kotona ollessa lähinnä kuluttaa sohvaa.
 
ap_
Noniin, mikäpäs siinä jos olet onnellinen.
Minä en haluaisi tuhlata aikaani suhteessa, jossa tunteet miestä kohtaan ovat kuolleet ja kotona on jatkuvasti paskaista sekä huono ilmapiiri.
Aika huonon esimerkin parisuhteesta kyllä annat lapsillesi, itsekäs olet.
Tunteet miestä kohtaan eivät ole kuolleet. Tilanne on vain tällä hetkellä tämä. Uskon, että tulevaisuudessa lasten lennettyä pois pesästä tulemme taas lähentymään. Ilmapiirikään ei ole aina huono. Mies on selvästikin sisäistänyt jotain uutta, kun ei natkuta enää niin usein kuin alussa otettuani oman elämäni haltuuni.

Eikä meillä suinkaan ole jatkuvasti paskaista. Siivoan aina ennen vieraiden tuloa kodin tiptop-kuntoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkonen
vierailija
Eli kertoo saman useimmista naisista maapallolla, koska vain harvalla on sellainen mies, joka kantaa suurimman vastuun perheen pyörittämisestä.

Laajassa tuttava piirissäni ei ole yhtään tällaista miestä. Vaikka he jotain kotona tekevätkin, niin silti suurimman osan tekee nainen ja miehillä on enemmän omaa aikaa.
Miksi miehen pitäisi kantaa suurempi osa? Ei pidä sen enempää kuin naisenkaan. Laajassa tuttavapiirissäni suurin osa miehistä kantaa puolet vastuusta. Kyllä se todellakin kertoo paljon naisesta jos ei ole tasa-arvoisessa suhteessa miehensä kanssa vaan ottaa puolisokseen eläimen tasolla olevan "miehen" ja tuttavansa ovat yhtä alkukantaisia!
 
vierailija
Tämäkin aloittaja koittaa sanoa että kaikki miehet on tuollaisia.
sitähän se yrittää mutta pitää kai ymmärtää ap:ta; kun itsellä on noin huonosti niin jotenkin ehkä lohduttaa ajatella että muillakin naisilla täyty olla??? vaikea yrittää eläytyä kun itsellä on ihan toisenlaiset kokemukset.. mutta onnea valitsemallasi tiellä ap. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Akkonen
ap_
Kyllä niitä osansa tekeviä miehiä löytyy, joskin harvassa taitavat tosiaan olla. Onneksi itse sellaisen löysin, sillä kauhulla kuuntelen tuttavien selitystä arjestan, jossa mies kotona ollessa lähinnä kuluttaa sohvaa.
Kiva kuulla, että edes jotain on onnistanut.

Eipä sitä teini-ikäisenä voi tietää rakastuessaan, millainen miehestä kuoriutuu aikuisena, saati sitten millainen isä tästä tulee. Tässä vaiheessa taas ei enää kannata alkaa mihinkään uusperhekuvioihin. Yleensä silloin mennään vain ojasta allikkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkonen
vierailija
sitähän se yrittää mutta pitää kai ymmärtää ap:ta; kun itsellä on noin huonosti niin jotenkin ehkä lohduttaa ajatella että muillakin naisilla täyty olla??? vaikea yrittää eläytyä kun itsellä on ihan toisenlaiset kokemukset.. mutta onnea valitsemallasi tiellä ap. :)
Onpas hauska sattuma, kun täällä kukaan ei muka ole tuollaiseen vastuutaan pakoilevaan mieheen muka törmännyt. Kuitenkin tilastot kertovat karua kieltä siitä, kuinka naiset tekevät enemmän kotitöitä, omaavat vähemmän vapaa-aikaa, jäävät useammin sairaan lapsen kanssa kotiin, jäävät vanhempainvapaalle jne jne.
Miten tämä on mahdollista?
 
vierailija
Kyllä tuo ikävä kyllä on koulutettujen ja hyvin toimeentulevien perheiden ongelma yhtälailla.
Näinpä. Ylemmissä tehtävissä olevat miehet tekevät yleensä pitkää päivää, eivätkä ehdi lapsiaan juurikaan nähdä. Monet matkustelevat paljon, jolloin usein äidille lankeaa kodin pyörityksen osa, ellei satu olemaan poikkeuksellisen hyvät tukiverkot tai palkattua lastenhoitoapua.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkonen
vierailija
Onpas hauska sattuma, kun täällä kukaan ei muka ole tuollaiseen vastuutaan pakoilevaan mieheen muka törmännyt
Onhan teitä surkimuksia muutama tässä ketjussa. Vai oletko sä kirjoittanut kaikki ne katkerat kommentit? On väärin yleistää että hyviä miehiä ei olisi kuin harvat, kun totuus ei ole niin. Tilastojenkaan mukaan. Ei naiset tee hommista 100% niin kuin jotkut täällä yrittää antaa ymmärtää. Tilastot ei muutenkaan kerro koko totuutta. Meillä mä hoidan ruuanlaiton täysin, mutta mies hoitaa esim imuroinnin täysin (ja hyvin). Laiskottele ei koskaan ja asettaa muiden kaikkien perheenjäsenten tarpeet omiensa edelle.

Ja kyllä sen miehen luonteen huomaa jo seurustellessa. Tuskin monikaan ihan ummikkona muuttaa miehen kanssa yhteen ja saa lapset heti? Onhan siinä jo päiviä ja öitä yhdessä vietetty, ja nähny miten mies kotityöt tekee ja miten huomaavainen on.
 
vierailija
Ilmeisesti miehesi ei rakasta sua yhtään, mutta toivottavasti edes lapsia. Rakkaus on tekoja, ja mies joka rakastaa huolehtii perheestään. Voisi sanoa miehestä että mitä enemmän rakastaa sitä enemmän se tekee kotitöitä. Ja silloin nainen on sellainen että on sen rakkauden arvoinen. Siihen kannattaa panostaa. Huonoon ei.
 
vierailija
Onhan teitä surkimuksia muutama tässä ketjussa. Vai oletko sä kirjoittanut kaikki ne katkerat kommentit? On väärin yleistää että hyviä miehiä ei olisi kuin harvat, kun totuus ei ole niin. Tilastojenkaan mukaan. Ei naiset tee hommista 100% niin kuin jotkut täällä yrittää antaa ymmärtää. Tilastot ei muutenkaan kerro koko totuutta. Meillä mä hoidan ruuanlaiton täysin, mutta mies hoitaa esim imuroinnin täysin (ja hyvin). Laiskottele ei koskaan ja asettaa muiden kaikkien perheenjäsenten tarpeet omiensa edelle.

Ja kyllä sen miehen luonteen huomaa jo seurustellessa. Tuskin monikaan ihan ummikkona muuttaa miehen kanssa yhteen ja saa lapset heti? Onhan siinä jo päiviä ja öitä yhdessä vietetty, ja nähny miten mies kotityöt tekee ja miten huomaavainen on.
Mikä tarve sinulla on alkaa haukkumaan naisia, joilla ei satu olemaan täydellinen mies? Kukaan ei ole vaatinut miehiä tekemään kaikkia hommia, eikä ole väittänyt naistenkaan tekevän kaikkia hommia. Tasapuolisuutta on peräänkuulutettu ja se harvoin toteutuu.

Ylimielisyydeltäsi et ehkä huomaa, että saatat sinäkin kuulua niiden naisten joukkoon, jonka täydellinen aviomies ja perheenisä käy hakemassa iloja elämäänsä muualta. Moni pettävä mies on juuri sellainen, josta viimeiseksi sitä uskoisi. Kilttejä, kunnollisia, osallistuvia ja fiksuja harvoin osataan epäillä, joten heille pettäminen on helppoa. Paitsi jos miehesi on läskimahainen rumilus, niin sitten voit olla huoleti.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkonen
vierailija
Mikä tarve sinulla on alkaa haukkumaan naisia, joilla ei satu olemaan täydellinen mies? Kukaan ei ole vaatinut miehiä tekemään kaikkia hommia, eikä ole väittänyt naistenkaan tekevän kaikkia hommia. Tasapuolisuutta on peräänkuulutettu ja se harvoin toteutuu.

Ylimielisyydeltäsi et ehkä huomaa, että saatat sinäkin kuulua niiden naisten joukkoon, jonka täydellinen aviomies ja perheenisä käy hakemassa iloja elämäänsä muualta. Moni pettävä mies on juuri sellainen, josta viimeiseksi sitä uskoisi. Kilttejä, kunnollisia, osallistuvia ja fiksuja harvoin osataan epäillä, joten heille pettäminen on helppoa. Paitsi jos miehesi on läskimahainen rumilus, niin sitten voit olla huoleti.
Voi miten katkera sä olet siitä kun toisilla on normaalit miehet. :D Normaalit ihmiset, jotka tekee osansa perheessä. Ei siihen kiltteyttä tarvita. Mutta jos sua lohduttaa ajatus että "sen ns. kiltti mies pettää sitä" niin hyvä sulle. :)

Jotkut miehet saa "iloa elämäänsä" perheestään. Jopa jotkut naisetkin.

Ja se että "tasapuolisuus" harvoin toteutuu on vain sun väitteesi. Mun kokemus on toinen. Kertoo se meistä naisista ja meidän lähipiiristä. :)

Ja kyllä mä pidän surkimuksina naisia jotka elää huonossa suhteessa/ei saa normaalia miestä/on riippuvaisia puolisostaan/kitisee puolisostaan/tekee noin kuin ap.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 31089666" Moni pettävä mies on juuri sellainen, josta viimeiseksi sitä uskoisi. Kilttejä, kunnollisia, osallistuvia ja fiksuja harvoin osataan epäillä, joten heille pettäminen on helppoa.[/QUOTE]

Tuo on niin legenda. Tietysti miehen pitää olla pettäjä jos se on hyvä puoliso ja perheenisä. Ne kotitöitä karttavat kaljaa kittaavat miehet sen sijaan on niitä uskollisia. Just, aivan...
 
vierailija
Onhan teitä surkimuksia muutama tässä ketjussa. Vai oletko sä kirjoittanut kaikki ne katkerat kommentit? On väärin yleistää että hyviä miehiä ei olisi kuin harvat, kun totuus ei ole niin. Tilastojenkaan mukaan. Ei naiset tee hommista 100% niin kuin jotkut täällä yrittää antaa ymmärtää. Tilastot ei muutenkaan kerro koko totuutta. Meillä mä hoidan ruuanlaiton täysin, mutta mies hoitaa esim imuroinnin täysin (ja hyvin). Laiskottele ei koskaan ja asettaa muiden kaikkien perheenjäsenten tarpeet omiensa edelle.

Ja kyllä sen miehen luonteen huomaa jo seurustellessa. Tuskin monikaan ihan ummikkona muuttaa miehen kanssa yhteen ja saa lapset heti? Onhan siinä jo päiviä ja öitä yhdessä vietetty, ja nähny miten mies kotityöt tekee ja miten huomaavainen on.
Peesi! Sairasta yleistää että useimmat miehet on tälläisiä sikoja kuin mun mies. :O
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 31089666" Moni pettävä mies on juuri sellainen, josta viimeiseksi sitä uskoisi. Kilttejä, kunnollisia, osallistuvia ja fiksuja harvoin osataan epäillä, joten heille pettäminen on helppoa.
Tuo on niin legenda. Tietysti miehen pitää olla pettäjä jos se on hyvä puoliso ja perheenisä. Ne kotitöitä karttavat kaljaa kittaavat miehet sen sijaan on niitä uskollisia. Just, aivan...[/QUOTE]

Palstalogiikkaa. :D

Sama varmaan pätee myös naisiin. :) Kilttejä, kunnollisia, osallistuvia ja fiksuja harvoin osataan epäillä, joten heille pettäminen on helppoa. Eli kunnon kotiäidit siis on pahimpia pettäjiä!
 

Yhteistyössä