aloe vera?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piglet80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piglet80

Uusi jäsen
22.09.2007
8
0
1
Onko kukaan kokeillut aloe vera tuotteita ja todennut niistä olevan jotakin hyötyä? Olisin kiinnostunut kokeilemaan Aloe Vera Gel-juomaa, kun sitä monessa paikkaa on kehuttu. Ihan yleisesti haluaisin voida paremmin, olla virkeämpi ja hiukan laihtuakin pitäisi. Niin ja saako näitä tuotteita luontaistuotekaupoista tai jostain marketeista vai pitääkö tilata jälleenmyyjältä suoraan?!

En tuosta aloe verasta tiedä mutta itselläni auttoi virkistymiseen se että syön päivän aikana paljon kasviksia ja hedelmiä ja vähensin rasvat ja sokerit ruokavaliostani niin pieneksi kuin mahdollista. Itsellä kans painonpudotus tavotteena. Syön myöskin c-vitamiinia joka aamu poretabletin muodossa. Ja ruisleipää ainoana leipänä ja tummia pastoja ja riisejä. Huomasin että nuo nopeat hiilihydraatit joita vaaleissa leivissä ja pastoissa on, sai oloni aina todella väsyneeksi ruokailun jälkeen, nyt kun olen syönyt kuitu ja kasvispitoisempaa ruokaa niin energiaa olisi vaikka muille jakaa. Liikunnan olen aloittanut ihan vaan päivittäisillä reippailla kävelyillä, sitten kun muutama kilo tippuu niin voisin vaikka aloittaa jonkun jumpan. ;)

Itse juon juomaa jo toista vuotta ja voin kehua. Joulun aikakin meni ilman ähkyjä kun otti aamuin illoin säännöllisesti juomaa, juoma pitää vatsan toiminnassa =)
Juoma auttaa mulla myös närästykseen, herpekseen, atopiaan...laihdutuksesta en oikeen tiedä (taidan syödä liikaa) :laugh:
Ja todellakin piristää, illalla jos ottaa liian aikasin saa sängysä pyöriä hetken aikaa ennen ku uni tulee.
Juomaa ei saa kuin jälleenmyyjältä tai sitten jos haluaa itse tilata, mut sekin onnistuu alkuun vain jälleenmyyjän kautta (säästöä n.20-30%).
Itse jälleenmyyjänä olen, josta monellekkin varmaan tulee mieleen että kunha kehun ja mainostan...mutta toivottavasti apua tarvitsevat uskovat että tuote OIKEESTI auttaa :heart:

juon aloe vera nectar-juomaa ja mulla sen avulla laski verenpaineet.testasin sitä välillä niin että olin juomatta jonku aikaa ja paineet taas nousi.sitten ku taas aloitin juomaan uudelleen,paineet pian laski.mutta se vaikutus ei eka pullosta alkanu heti vaan parin pullollisen jälkeen.eli en tarvinnukkaa lääkitystä verenpaineeseen.
toinen kehumisen aihe:aineenvaihdunta pelaa.
ja kolmas:siitä saa vitaamiinit mitä tarvitsen.muuten syön terveellisesti ja hyvin.pysyn normaalissa painossa näiden avulla.
SUOSITTELEN!
tilaan juomaa aina jälleenmyyjältä.

Minä suosittelen FitLine ravintolisiä millä olen itse saanut oman terveyteni takaisin. ne on turvallisia, vesiliukoisia, ryhmävaikutteisia, luonnollisia, imeytyminen yli 90%
ne ei ole luontais tuotteita vaan puhdasta ruokaa ja patentoitua sellaista. suosittelen lämpimästi ja tuotteella on kaikenlisäksi 30 pv tyytyväisyystakuu tai rahat takas! itse oon käyttänyt yli vuoden ja oon itekki jälleenmyyjä.

=) Aloe Vera on kyllä hyvä luontaistuote ja sitä saa luontaistuote kaupoista ja netistä tilaamalla. tälläisella sivulla kuin www.elamanpuu.net sivulla on ainakin erittäin hyvä ja edullinen Aloe Vera mehu myynnissä. Suosittelen

Alkuperäinen kirjoittaja omegaani:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Hei! Paljonko tuossa mehussa on sitä Aloe Veraa ja paljonko muista ainesosia?

Jos minulta kysyit? tämä 500ml Aloe Vera pullo on tiivistettä ja se vastaa noin 1 litraa puhdasta aloe vera mehua.

Miten paljon sinä päivässä sitä otat,millaisella annoksella olet huomannut olevan apua?