Aloe vera-juoman parantava vaikutus... just joo

Typeryyttään sitä tulee aina silloin tällöin haksahdettua vähän mihinkin. Onhan se hyvä puhdistaa keho kuona aineista, mutta mutta. Mulle suositeltiin sellaista joka aamuista aloe-vera-juomaa. Sen pitäisi poistaa nivelvaivoja, ihottumaa, vatsavaivoja, kuona-aineita ja lisäksi lisätä vastustuskykyä ja mitä lie.

Minulla kun on Sjögrenin-syndrooma, reuma-sukuinen sairaus, jonka kaikki oireet on tuossa yllä lueteltu.

Ensimmäinen viikko, vatsa oli edelleenkin kovalla, hikoilutti ja hiki haisi ihan mieheltä. (tämä ei sinänsä ollut huono juttu, yleensähän nämä puhdistuskuurit toimivat hikoiluttamalla, ja vessattamalla)

Toinen viikko, kolme niveltulehdusta ja kun mulla ei lääkityksen ansiosta ole ollut yhtään niveltulehdusta muutamaan vuoteen, vatsa edelleenkin kovalla

Kolmas viikko, kutinaa kädessä, syylä puhkeamassa (eikös lisääntynyt vastustuskyky pitäisi ehkäistä ja poistaa niitä syyliä?) vatsa edelleenkin kovalla, joskin vähän helpottaa, kun syö puoli pussia luumuja päivässä.

Sais nähdä. Jos meinaan sinnitellä ja hörppiä tuon kuukauden satsin loppuun, niin en kyllä todellakaan osta toista satsia. Noita pitäisi juoda vähintään 3kk, jos tahtoo saada hyviä tuloksia. Eiköhän sitä saa kehonsa puhdistettua jollain muullakin tavalla.
 
Näin kaupassa sammakonkutua muistuttavaa Aloe Vera-juomaa ja etiketissä luki, että VOI olla terveydellisiä vaikutuksia. En sitten tiedä. Toivottavasti käy auttamaan ennemmin kuin antaa sivuvaikutuksia.
 
Foortti harmaana
Et sitte ole allerginen Aloe Veralle?
Se olis aika kivaa, kun sitä sisäisesti napsis ja olis allerginen... ;)

Mä en usko tuohon kyllä ite, jotenkin vaan tulee mieleen, että saa jonkun ihmereaktion sitte.
 
"Vieras"
Kaikkien ihmisten kroppa on erilainen ja reagoi eri aineisiin eri tavalla. Ei kaikki lääkkeetkään kaikille sovi. Mulle on tehnyt hyvää jättää valkoset jauhot, sokeri ja syödä monipuolisesti paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja, pähkinöitä, kalaa ja kanaa. En ole erikseen mitenkään yrittänyt puhdistua vaan voida hyvin.
T: sjögenin syndrooma +sle
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";23790344]Kaikkien ihmisten kroppa on erilainen ja reagoi eri aineisiin eri tavalla. Ei kaikki lääkkeetkään kaikille sovi. Mulle on tehnyt hyvää jättää valkoset jauhot, sokeri ja syödä monipuolisesti paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja, pähkinöitä, kalaa ja kanaa. En ole erikseen mitenkään yrittänyt puhdistua vaan voida hyvin.
T: sjögenin syndrooma +sle[/QUOTE]

Sjögrenin... Taitaa olla muitakin ongelmia mulla :)
 
Jumalan karvainen hanuri
Sjögrenin syndrooman oireet muistuttavat A-vitamiinin puutosoireita.
A-vitamiinin toimintaa voi tehostaa sinkki.
Rauta voi edesauttaa karoteenin muuntumista A-vitamiiniksi.
C-vitamiini voi tehostaa raudan imeytymistä.
 
Aloen ystävä
Itse sain todella suuren avun jo ensimmäisen viikon aikana aloe vera-juomasta, enkä todellakaan aio luopua sen käytöstä. Ja niin minullekin kerrottiin, että alussa oireet voivat pahentua kun elimistö puhdistuu. Onhan se tietysti yksilöllistä, mikä kellekin sopii. Mieluummin itse otan aloeta, kuin lääkkeitä.
 
Mua vaan kauhistuttaa että sitä on juotavanakin... Joskus laitoin jotain rasvaa missä oli aloe veraa ja sain niin kipeän ihottuman että huh.. Tietysti mun piti sitten joskus myöhemmin kokeilla jotain toistakin aloe vera-rasvaa ja sama juttu. Mä kun joisin sitä niin mitähän mulle tapahtuis? :whistle:
 

Yhteistyössä