"Alma Tuuva jätti korkeakoulun kesken ja jäi vapaaehtoisesti työttömäksi. Hän sanoo, että se oli paras ratkaisu hänen hyvinvointinsa kannalta."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeiston elämäntapatyötönuutisointi siis jatkuu. Samaa uutisointia tuutattiin 2015 alkaen Sipilän oikeistohallituskauden leikkauksia edistämään. Porukka liian tyhmää tajutakseen. Menee kuin Afrikassa, jossa hutut ja tutsit saatiin teurastamaan toisiaan radiolla toistetulla vihapuheella. Ei ole suomalainen paljon fiksumpi mediakriittisyydessään. No toisaalta ÄO:n ja PISA-tulosten lasku sen jo kertoo, meistä on tulossa yhä enemmän laitaoikeistoa :(
 
vierailija
Tyypillisen kokoomuksen ps-hillbillyosaston kannattajan ÄO ylittää tuskin 80% ja se näkyy kun tällainen ideologisesti kyllästetty "uutisointi" imeytyy kuin häkä persutien pääkoppaan.
 
vierailija
Hankkikaa nyt työttömille vain sitä TES-palkattua ja työehtosopimuksen mukaista TYÖTÄ!!! Vain PALKKAtyötä puuttuu, 500 000 suomalaista tekee palkatta töitä, miksei tästä uutisoida?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Katsoin Yleltä aamu-uutisia selatessani videon Sinkut paljaana.
Ohjelmassa Alma käy kolmilla treffeillä ja puhuu elämänarvoistaan.
Nykyajan nuoret naiset ovat valveutuneita. He osaavat kyseenalaistaa
vallitsevia käsityksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
”Tuuva huomasi, että hän oli paljon onnellisempi kuin aiemmin. Hän löysi uudelleen motivaation kokeilla asioita, oppia ja kehittää taitoja. Aivan kuin hän olisi palannut takaisin lapsuuteen, jossa oli energiaa ja aikaa ihmetellä, tutkia ja kokeilla.”

Alma on tässä aivan asian ytimessä!

Ja, miettikää jos ihmisillä olisi edes enemmän aikaa miettiä….hehän ymmärtäisivät kyseenalaistaa enemmän…pahimmassa tapauksessa tajuaisivat jopa vaatia muutosta.🤷‍♀️
 
vierailija
”Tuuva huomasi, että hän oli paljon onnellisempi kuin aiemmin. Hän löysi uudelleen motivaation kokeilla asioita, oppia ja kehittää taitoja. Aivan kuin hän olisi palannut takaisin lapsuuteen, jossa oli energiaa ja aikaa ihmetellä, tutkia ja kokeilla.”

Alma on tässä aivan asian ytimessä!

Ja, miettikää jos ihmisillä olisi edes enemmän aikaa miettiä….hehän ymmärtäisivät kyseenalaistaa enemmän…pahimmassa tapauksessa tajuaisivat jopa vaatia muutosta.
👍 Nostin ketjun Googlen avulla.
Tämän palstan Haku-palvelu ei sitä löytänyt.
Olen paljon miettinyt nuoruuteni valintoja. Suomi on vieläkin liian luterilaiseen työn pyhyyteen sitoutunut maa. Olisinpa minäkin uskaltanut olla Alman kaltainen. Nyt kun olisi paljon aikaa taiteillä, asialla ei ole enää mitään merkitystä. Ainut asia mistä olen täpinöissäni on Yle Areenan tv-sarja Dix pou cent. Repeilen naurusta lähes koko ajan ohjelmaa katsoessani. Olen joutunut elämässäni vastaaviin tilanteisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nostin ketjun Googlen avulla.
Tämän palstan Haku-palvelu ei sitä löytänyt.
Olen paljon miettinyt nuoruuteni valintoja. Suomi on vieläkin liian luterilaiseen työn pyhyyteen sitoutunut maa. Olisinpa minäkin uskaltanut olla Alman kaltainen. Nyt kun olisi paljon aikaa taiteillä, asialla ei ole enää mitään merkitystä. Ainut asia mistä olen täpinöissäni on Yle Areenan tv-sarja Dix pou cent. Repeilen naurusta lähes koko ajan ohjelmaa katsoessani. Olen joutunut elämässäni vastaaviin tilanteisiin.
Eikä ihme, että Suomesta ei löydy enemmän innovaatioita kun kaikki työnnetään yhteen pakkomuottiin, samanlaisia hölmöläisiä yritetään leipoa koko väestä..🤷‍♀️

Kiitos vinkistä, täytyypä katsoa ja repeillä itsekin.🤗
 

Yhteistyössä