Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja ösdjföljsdf:Käsittämättömän halventavaa käyttää sanaa hoito. Ei mulla muuta.
no hoito mikä hoito,mitä sitä kaunistelemaan![]()
tai pano
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja ösdjföljsdf:Käsittämättömän halventavaa käyttää sanaa hoito. Ei mulla muuta.
no hoito mikä hoito,mitä sitä kaunistelemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei kai asumusero sitä tarkoita, että saa olla muiden kanssa?En mä haluais takas semmosta miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:tää on elämää ja tää ei tästä miksikään muutu! Mä en ala häpeilemään asioitani ja piste! musta abortti ei ole salaisuus ainakaan mun kohdalla!
Jos joku tunnistaa ja haluaa katsoa kieroon antaa palaa vaanainakin se sitten tietää että meidän perheessä on elämää eletty oikein täysillä
![]()
Niin ja mitä toi abortti nyt sitten liittyy mun mieheen ja puolituttuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
no juu kamalalta kuulostaa. Mutta tuskin se lapsi kuitenkaan se syyllinen on tilanteeseen.
ei oliskaan,mut mä en vaan pystyis näkee sitä vaikka kuinka syytön olisi.en kyllä ihan heti miestäkään,sais painella jonnekin muualle silmistä joksikin aikaa. ei voi mitään.
mäkään en osais/haluais nähdä lasta joka on mun miehen ja toisen naisen,koko ajatus kuvottaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
no juu kamalalta kuulostaa. Mutta tuskin se lapsi kuitenkaan se syyllinen on tilanteeseen.
ei oliskaan,mut mä en vaan pystyis näkee sitä vaikka kuinka syytön olisi.en kyllä ihan heti miestäkään,sais painella jonnekin muualle silmistä joksikin aikaa. ei voi mitään.
mäkään en osais/haluais nähdä lasta joka on mun miehen ja toisen naisen,koko ajatus kuvottaa :ashamed:
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia? Yritä nyt vaan olla onnellinen ja puhaltaa miehesi kanssa yhteen hiileen. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja hhm:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia? Yritä nyt vaan olla onnellinen ja puhaltaa miehesi kanssa yhteen hiileen. :hug:
Tosta on aikaa kun mä mietin tollaisia,unohdettuja juttuja...Miksiköhän tää nosettiin ylös![]()